ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ μοντέρνο το Arona: η οθόνη και το ταμπλό μοιάζουν να έχουν έρθει απευθείας από το Ibiza.

Δύο θύρες USB, εκκίνηση με μπουτόν και σύστημα αυτόματης στάθμευσης: το Arona μπορεί να εφοδιαστεί με αρκετά καλούδια.

Πρωταγωνιστεί η 8άρα οθόνη με πολύ υψηλή ευκρίνεια, ωραία χρώματα και γυαλιστερή όψη.

Η οθόνη είναι στάνταρ 7 ιντσών και έγχρωμη αλλά θα θέλαμε κάτι πιο ζωντανό σε όψη.

Εξάρι κιβώτιο κι εδώ. Εμπρός του υπάρχουν δύο βολικές θήκες και μια θύρα USB. Προαιρετικά μπαίνει θύρα USB και πίσω, για φόρτιση συσκευών.

Χειροκίνητο air condition με κλασσικά όργανα ελέγχου στην έκδοση Uptown, η οποία λειτουργεί ως σημείο εκκίνησης για όλα τα μοτέρ του Stonic πλην του βασικού 1,2. Το αυτόματο clima είναι στάνταρ στην επόμενη έκδοση, Premium.

Σκουρόχρωμο το ταμπλό στο Stonic της δοκιμής. Πολύ ξεκάθαρη και λειτουργική η δομή ενώ όλα έδειξαν να έχουν μονταριστεί με προσοχή, όμως τα υλικά είναι σε κάθε σημείο σκληρά.

Εσωτερικό: Προβάδισμα Αrona σε εμφάνιση & ποιότητα

90.152 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2017)

Περνώντας στο εσωτερικό είναι ακόμα περισσότερο εμφανής ο δεσμός που έχουν τα δύο αυτοκίνητα με τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας από τα οποία προέρχονται. Στο Kia είναι σαφής η επιρροή από το φετινό Rio με μια οριζόντια διχοτόμηση του ταμπλό, μια οθόνη να γεμίζει το χώρο στο άνω μέρος και το μίνιμουμ των διακοπτών από κάτω. 

Το Arona μπαίνει με ακόμα λιγότερους ενδοιασμούς στο «ψητό» και παίρνει σχεδόν αυτούσιο το ταμπλό του νέου Ibiza. H εικόνα εδώ είναι πιο μοντέρνα, χάρη και στην οθόνη των 8 ιντσών η οποία ενσωματώνεται πλήρως στο ταμπλό και εξαιτίας του μαύρου πάνελ που την καλύπτει δείχνει πιο σύγχρονη, σαν τάμπλετ. Ευπρόσδεκτη πινελιά η διατήρηση των δύο στρογγυλών χειριστηρίων και στις δύο υλοποιήσεις – βλέπετε ακόμη μας αρέσει τον ήχο να τον ρυθμίζουμε ενστικτωδώς με το «ρουμπινέτο». 

Η απόσταση πάντως σε high-tech ύφος θα μεγαλώσει κι άλλο υπέρ του Arona σε μερικούς μήνες αφού θα μπορεί να φιλοξενήσει και το πλήρως ψηφιακό κόκπιτ με την πραγματικά εντυπωσιακή απεικόνιση των πληροφοριών εμπρός από τον οδηγό. 

Η νέα λογική με τις οθόνες έχει επιτρέψει και στις δύο εταιρείες να διαμορφώσουν πολύ «καθαρά» ταμπλό σε εμφάνιση και με υψηλή λειτουργικότητα. Δεν υπάρχει φάουλ σε τοποθέτηση κάποιου διακόπτη οπότε και η εξοικείωση, και στις δύο περιπτώσεις, είναι άμεση. 

Από πλευράς ποιότητας και τα δύο μοντέλα διαθέτουν σκληρό πλαστικό; Αλήθεια, γιατί οι εταιρείες έχουν αρχίσει να μη δίνουν πολύ βάση σε αυτό το στοιχείο; Ακόμα και τη λίγο μαλακή επένδυση που είχε το Arona στις εκδόσεις που οδηγήσαμε προ εβδομάδων στην Ισπανία θα ήταν καλό να τη βλέπαμε και στο όχημα της δοκιμής. Η όψη πάντως είναι ευχάριστη (στην πρώτη επαφή μπορεί να σε μπερδέψει κιόλας σχετικά με την υφή) και οι επιλογές στο φινίρισμα καλές. Αντίστοιχα και στο Stonic: σκούροι τόνοι, αν και υπάρχουν δυνατότητες πιο ζωντανής εξατομίκευσης και σκληρά πλαστικά. Η υφή εδώ δείχνει ελαφρώς υποδεέστερη, δεν υπάρχει όμως παράπονο για τη συναρμολόγηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
AVON VS LINGLONG