ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ακούγεται ο 1.000άρης στο αμάξωμα του Arona, αλλά οι επιδόσεις που παρέχει δείχνουν ότι είναι διαμάντι με μίνιμουμ επιβάρυνση σε καύσιμα.

Δυνατό τράβηγμα και αρκετά μεγάλο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας: ο 1,6 CRDi της Kia φτιάχνει ένα Stonic για τα ανώτερα σκαλιά της γκάμας του.

Κινητήρες: Σε διαφορετικές τροχιές

90.155 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2017)

Εδώ η σύγκριση δε μπορεί να είναι σούπερ σκληρή εκ των πραγμάτων αφού το μεν SEAT είναι βενζινοκίνητο, το δε Kia μας συστήνεται ως πετρελαιοκίνητο σε αυτό το τεστ. Κοινό στοιχείο; Ακούγονται και τα δύο σύνολα αρκετά. Το Αrona, ως τρικύλινδρο στο 1,0 λίτρο, φάνηκε να μας ενόχλησε λίγο περισσότερο με το γουργουρητό του από ότι π.χ. είχε κάνει στο Ibiza. Το Stonic με το 1.600άρι ντίζελ δεν είναι τραχύ αλλά ηχητικά είναι αισθητό. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα πολύ κεφάτο 1.000άρι σύνολο το οποίο κάνει πλάκα με τα συγκρατημένα κιλά του Arona και μπορεί να προσδώσει διασκεδαστικό χαρακτήρα στο νέο crossover της SEAT. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εικόνα στον τομέα των επιδόσεων είναι ακριβώς ίδια με του Ibiza, στον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου. Ο χαρισματικός TSΙ τραβάει από χαμηλά και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο. Τα σχεδόν 50 επιπλέον κιλά έναντι του συμβατικού μικρού καθώς και η πιο ογκώδης διαμόρφωση του αμαξώματος επηρεάζουν την κατανάλωση ανεβάζοντας τη μέση τιμή κατά 1 λτ./100 χλμ.. 

Εύλογα πιο οικονομικός και με εκ φύσεως καλύτερο τράβηγμα, ο 1.600άρης common rail της Kia όχι απλώς ταιριάζει στο Stonic αλλά καταλαβαίνει κανείς ότι με 260 Nm ροπή στις 1.500 σ.α.λ. πρόκειται για έναν πλουσιοπάροχο συνδυασμό. Στα θετικά: ο κινητήρας στροφάρει μέχρι αρκετά ψηλά (παραμένει αποδοτικός έως τις 3.500-4.000 σ.α.λ.) ενώ και η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι σχετικά κοντή και δεν «σκοτώνει» το νεύρο του συνόλου ούτε όμως επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνοδεύονται από χειροκίνητο σαζμάν έξι σχέσεων με προβάδισμα στο Arona σε ό,τι αφορά την αίσθηση κουμπώματος. Προαιρετικά η SEAT δίνει και εφτάρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο με αυτό το μοτέρ, επιλογή που θα βάλει σύντομα και η Kia στις εκδόσεις βενζίνης της όμως (1,0 Τ-GDI, 120 PS).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
AVON VS LINGLONG