Εδώ η σύγκριση δε μπορεί να είναι σούπερ σκληρή εκ των πραγμάτων αφού το μεν SEAT είναι βενζινοκίνητο, το δε Kia μας συστήνεται ως πετρελαιοκίνητο σε αυτό το τεστ. Κοινό στοιχείο; Ακούγονται και τα δύο σύνολα αρκετά. Το Αrona, ως τρικύλινδρο στο 1,0 λίτρο, φάνηκε να μας ενόχλησε λίγο περισσότερο με το γουργουρητό του από ότι π.χ. είχε κάνει στο Ibiza. Το Stonic με το 1.600άρι ντίζελ δεν είναι τραχύ αλλά ηχητικά είναι αισθητό. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε ένα πολύ κεφάτο 1.000άρι σύνολο το οποίο κάνει πλάκα με τα συγκρατημένα κιλά του Arona και μπορεί να προσδώσει διασκεδαστικό χαρακτήρα στο νέο crossover της SEAT. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εικόνα στον τομέα των επιδόσεων είναι ακριβώς ίδια με του Ibiza, στον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου. Ο χαρισματικός TSΙ τραβάει από χαμηλά και διατηρεί τη ζωντάνια του μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο. Τα σχεδόν 50 επιπλέον κιλά έναντι του συμβατικού μικρού καθώς και η πιο ογκώδης διαμόρφωση του αμαξώματος επηρεάζουν την κατανάλωση ανεβάζοντας τη μέση τιμή κατά 1 λτ./100 χλμ..
Εύλογα πιο οικονομικός και με εκ φύσεως καλύτερο τράβηγμα, ο 1.600άρης common rail της Kia όχι απλώς ταιριάζει στο Stonic αλλά καταλαβαίνει κανείς ότι με 260 Nm ροπή στις 1.500 σ.α.λ. πρόκειται για έναν πλουσιοπάροχο συνδυασμό. Στα θετικά: ο κινητήρας στροφάρει μέχρι αρκετά ψηλά (παραμένει αποδοτικός έως τις 3.500-4.000 σ.α.λ.) ενώ και η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι σχετικά κοντή και δεν «σκοτώνει» το νεύρο του συνόλου ούτε όμως επηρεάζει δραματικά την κατανάλωση. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνοδεύονται από χειροκίνητο σαζμάν έξι σχέσεων με προβάδισμα στο Arona σε ό,τι αφορά την αίσθηση κουμπώματος. Προαιρετικά η SEAT δίνει και εφτάρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο με αυτό το μοτέρ, επιλογή που θα βάλει σύντομα και η Kia στις εκδόσεις βενζίνης της όμως (1,0 Τ-GDI, 120 PS).
Τασο εγω μεχρι στιγμης απο ΚΙΑ και Hyundai μονο καλα λογια ακουω σε αντιθεση με τα γερμανο-ισπανο-τσεχικα. Ακομα και απο τα ιαπωνικα των οποιων ειμαι φαν δειχνουν πιο αξιοπιστα.
Εγώ πάντως επειδή τα βλέπω live σου λέω ότι κάποια ψιλοθεματάκια έχουν.Όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα κορεάτικα είναι μια επένδυση που θα κάνεις και θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η δουλειά που γίνεται είναι ουσιαστική και σοβαρή.
Για το diecel ενδιαφέρομαι. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει test drive? Γενικά το βλέπω σαν πολύ καλή πρόταση. Κάτι η τιμή κάτι η 7 ετής εγγύηση μετράνε. Σε σύγκριση με το 2008 diesel της Peugeot υπάρχει καμία γνώμη ή κάποια εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Λογικέ και τα Kia έχουν τα θεματάκια τους πάντως οφείλω να σου πω.Να δούμε πως θα είναι και ο νέος χιλιάρης σε βάθος χρόνου γιατί του Group είναι 2 χρόνια και και εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι.Η αλήθεια όμως είναι πως είναι πολύ καλά πακέτα και τα δύο και φυσικά ότι η Kia έχει καλύτερη εγγύηση.
Αυτό δεν μειώνει βέβαια το Arona που είναι και αυτό μια πολύ πρόταση.
Η σύγκριση είναι λανθασμένη διότι Αφορα ένα βενζινοκινητο και ένα πετρέλαιοκινητο καθένα με τα δικά μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρισματα πχ λογικό να έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το stonic λόγο βάρους τα diesel συμπεριφερονται διαφορετικά και χριζουν άλλων ρυθμίσεων. Όσο αναφορά το εσωτερικό το seat είναι με klima σε πιο πλούσια εκδοση και το κια στην βασική γιατί? Για τσεκάρετε την πλούσια έκδοση του κια με κλίμα και σπορ δερμάτινο πολύ λειτουργικό τιμόνι? Και πείτε μετά αντικειμενικά ποιο είναι πιο σύγχρονο και αισθητικά καλύτερο όσο αναφορά τις εγγυήσεις η κια δίνει 7 χρόνια κια η seat? Αναφορά σε αυτό καμία! Δεν πρέπει να παραπλανειτε τους ανάγνωστες σας με μη αντικειμενικες συγκρίσεις για να αποφασίζουν σωστά το τι θα επιλέξουν ότι και να είναι αυτό. Ευχαριστω
Προτιμαμε ΚΙΑ με κλειστα ματια και με 7ετη εγγυηση. Μακρια απο το ζημιαρικο και σκανδαλωδες γκρουπ.
Συγχαρητήρια στη ΚΙΑ. Το μόνο B-SUV με τιμή κάτω των 20.000 (1.6 diesel). Οι υπόλοιποι 20.000+ για τις γεροντίλες με τα φανάρια στα μάγουλα.
Γιώργο, με αυτά που λές, φαίνεται ότι εσύ είσαι κάπως... κομπλεξικός. Να κοιταχτείς, δεν απολαμβάνεις την ζωή έτσι. Ευχαριστώ
Τασο εγω μεχρι στιγμης απο ΚΙΑ και Hyundai μονο καλα λογια ακουω σε αντιθεση με τα γερμανο-ισπανο-τσεχικα. Ακομα και απο τα ιαπωνικα των οποιων ειμαι φαν δειχνουν πιο αξιοπιστα.
Ρε τι κομπλεξάρες κυκλοφορούν σ' αυτόν τον τόπο (λέγε με Γιωργάκη).
Όταν βλέπουμε κάποιον με kia ολοι ξέρουμε ότι το πήρε επειδή δεν είχε τα λεφτά να πάρει κάτι καλύτερο και αυτό είναι κάπως...
Kia με κλειστά μάτια
Εγώ πάντως επειδή τα βλέπω live σου λέω ότι κάποια ψιλοθεματάκια έχουν.Όμως θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα κορεάτικα είναι μια επένδυση που θα κάνεις και θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος καθώς η δουλειά που γίνεται είναι ουσιαστική και σοβαρή.
Για το diecel ενδιαφέρομαι. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει test drive? Γενικά το βλέπω σαν πολύ καλή πρόταση. Κάτι η τιμή κάτι η 7 ετής εγγύηση μετράνε. Σε σύγκριση με το 2008 diesel της Peugeot υπάρχει καμία γνώμη ή κάποια εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
https://www.youtube.com/watch?v=ApnjGqjyvIg https://www.youtube.com/watch?v=o3LMCQdNnqo
Λογικέ και τα Kia έχουν τα θεματάκια τους πάντως οφείλω να σου πω.Να δούμε πως θα είναι και ο νέος χιλιάρης σε βάθος χρόνου γιατί του Group είναι 2 χρόνια και και εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι.Η αλήθεια όμως είναι πως είναι πολύ καλά πακέτα και τα δύο και φυσικά ότι η Kia έχει καλύτερη εγγύηση. Αυτό δεν μειώνει βέβαια το Arona που είναι και αυτό μια πολύ πρόταση.
Η σύγκριση είναι λανθασμένη διότι Αφορα ένα βενζινοκινητο και ένα πετρέλαιοκινητο καθένα με τα δικά μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρισματα πχ λογικό να έχει πιο σφιχτή ανάρτηση το stonic λόγο βάρους τα diesel συμπεριφερονται διαφορετικά και χριζουν άλλων ρυθμίσεων. Όσο αναφορά το εσωτερικό το seat είναι με klima σε πιο πλούσια εκδοση και το κια στην βασική γιατί? Για τσεκάρετε την πλούσια έκδοση του κια με κλίμα και σπορ δερμάτινο πολύ λειτουργικό τιμόνι? Και πείτε μετά αντικειμενικά ποιο είναι πιο σύγχρονο και αισθητικά καλύτερο όσο αναφορά τις εγγυήσεις η κια δίνει 7 χρόνια κια η seat? Αναφορά σε αυτό καμία! Δεν πρέπει να παραπλανειτε τους ανάγνωστες σας με μη αντικειμενικες συγκρίσεις για να αποφασίζουν σωστά το τι θα επιλέξουν ότι και να είναι αυτό. Ευχαριστω