Ο 16βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,8 λτ. turbodiesel με την ονομασία Skyactiv-D είναι νέος και μπορεί να μην ξεχωρίζει για την απόδοσή του (μόλις 115 ίπποι και 270 Nm) ωστόσο είναι «ψαγμένος» (πιστόνια σε σχήμα αυγού, υπερυψηλής πίεσης και high-tech μπεκ ψεκασμού, πολλαπλών σταδίων καύση κ.α) για μειωμένη θερμοκρασία καύσης και κατά συνέπεια μικρότερη κατανάλωση, αλλά και λιγότερες εκπομπές ρύπων CO2. Δεν διαθέτει υγρό εξάτμισης AdBlue, αλλά παγίδα οξειδίων αζώτου (NOx), η οποία όταν γεμίσει και μέσω μιας ειδικής διαδικασίας μετατρέπει τα επικίνδυνα ΝΟx σε αβλαβές άζωτο. Ο κινητήρας συνδυάζεται εδώ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση AWD. Στην πράξη το μοτέρ (αποκλειστική επιλογή για diesel) δεν δείχνει να κολακεύει το CX-3, αφού ούτε άκρως εκλεπτυσμένη λειτουργία έδειξε, ούτε δύναμη έχει ειδικά από στάση. Φιλότιμη είναι η προσπάθεια του αυτόματου κιβωτίου, αλλά τελικά για να κινηθείς αξιοπρεπώς βρίσκεσαι να πατάς τέρμα το γκάζι κάτι το οποίο σε συνδυασμό με την τετρακίνηση αυξάνει την κατανάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας φλερτάρει με τα 8,0 λτ./100 χλμ. Μια ECO λειτουργία ίσως βοηθούσε.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
Ε καλά τώρα, πάμε γι άλλα, πολύ δύσκολα θα επιβιώσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό που υπάρχει.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
1.8 diesel, 33.000€... μέχρι εκεί διάβασα . Πάμε παρακάτω...