Είναι αλήθεια πως πίσω από το τιμόνι του Mazda CX-3 θα γκρινιάξεις αρχικά για το θόρυβο από τον κινητήρα, από το δρόμο, αλλά ενίοτε και από την ανάρτηση που φτάνει στα αυτιά. Και υποτίθεται πως στην ανανεωμένη έκδοση έχουν γίνει βελτιώσεις στην ηχομόνωση.
Σύντομα θα βάλεις νερό στο κρασί σου διαπιστώνοντας το οδηγικό ταλέντο, που συνάδει απόλυτα με το οδηγοκεντρικό πνεύμα της μάρκας. Ακόμη και σε μια στριφτερή διαδρομή, το CX-3 σε καμία περίπτωση δε θυμίζει μικρό SUV, αφού ούτε κλίση εμφανίζει, ούτε άσκοπες κινήσεις του αμαξώματος. «Πατάει» με ξεχωριστή αυτοπεποίθηση και κορυφαία σταθερότητα, πετυχαίνοντας την ιδανική ισορροπία κρατήματος και άνεσης. Η τελευταία, παρά τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών είναι απόλυτα ικανοποιητική, ενώ η πρόσφυση είναι κορυφαία χάρη φυσικά και στην on demand τετρακίνηση.
Στα ατού και το τιμόνι, που είναι ιδιαίτερο άμεσο και «κοφτερό» για την κατηγορία συμβάλλοντας με τη σειρά του στη δημιουργία του ευχάριστου οδηγικού προφίλ του μικρού crossover της Mazda. Όταν το παρακάνεις, το ESP θα επέμβει ενίοτε και απότομα για να συγκρατήσει την υποστροφή, που ποτέ δε παίρνει ανεξέλεγκτη διάσταση, ενώ τα φρένα πέρα από την καλή αίσθηση έχουν και αποτελεσματικότητα.
Xάρη στην τετρακίνηση το Mazda CX-3 είναι ένα μοντέλο για όλες τις καιρικές συνθήκες επιτρέποντας στον οδηγό να έχει πάντα μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία ακόμα και μέσα στις δυσκολίες των αστικών κέντρων. Τα 155 χλστ. απόστασης από το έδαφος και τα ασφάλτινα 18άρια ελαστικά δεν είναι ότι καλύτερο για δύσκολες εκτός δρόμου εξορμήσεις, αλλά στα light μονοπάτια το CX-3 δεν έχει πρόβλημα με το αυτόματο κιβώτιο πάντα αρωγό σε τέτοιες καταστάσεις.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
Ε καλά τώρα, πάμε γι άλλα, πολύ δύσκολα θα επιβιώσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό που υπάρχει.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
1.8 diesel, 33.000€... μέχρι εκεί διάβασα . Πάμε παρακάτω...