Το εσωτερικό του Mazda CX-3 είναι άκρως θελκτικό συνδυάζοντας κομψότητα, «καθαρές» οδηγοκεντρικές γραμμές και υψηλή αίσθηση ποιότητας. Τα πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό είναι σκληρά, αλλά άριστα φινιρισμένα, ενώ η οριζόντια φάσα από αλκαντάρα, τα δερμάτινα καθίσματα και το ηχοσύστημα της BOSE της εξοπλιστικής έκδοσης δίνουν μια εσάνς πολυτέλειας. Κάποιες ουσιαστικά μη αντιληπτές αστοχίες συναρμογής στους αεραγωγούς δεν είναι ικανές να κλονήσουν την αίσθηση για την ποιοτική και στιβαρή κατασκευή του CX-3.
Η χαμηλή θέση οδήγησης είναι επίσης ένα ευπρόσδεκτο χαρακτηριστικό μιας πολύ προσεγμένης καμπίνας, εστιασμένης στον οδηγό, με το μεγάλο στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα να τονίζει την κατάσταση. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η έγχρωμη, 7 ιντσών, οθόνη του ΜZD Connect συστήματος infotainment ο χειρισμός του οποίου γίνεται κατά βάση από τον πιεζοπεριστροφικό διακόπτη, που υπάρχει ανάμεσα στα καθίσματα.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
Ε καλά τώρα, πάμε γι άλλα, πολύ δύσκολα θα επιβιώσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό που υπάρχει.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
1.8 diesel, 33.000€... μέχρι εκεί διάβασα . Πάμε παρακάτω...