Το Mazda CX-3 βασίζεται στο μικρό Mazda 2, κάτι το οποίο έχει αντίκτυπο και στην ευρυχωρία της καμπίνας. Οι μπροστινοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τον οδηγό ειδικά να κάθεται πολύ καλά, η κατάσταση για τους πίσω όμως είναι πιο στριμόχωρη ειδικά αν ξεπερνούν το 1,80 μ. σε ύψος. Το μικρό πλάτος επίσης δεν ευνοεί σε καμία περίπτωση την μεταφορά 3ου πίσω επιβάτη, ενώ η κλίση της οροφής κλέβει «αέρα» για τα κεφάλια. Η χρήση πλέον ηλεκτρονικού χειρόφρενου έδωσε τον απαραίτητο χώρο για έξτρα θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο υπάρχει ακόμα μία. Λίγα είναι και τα 350 λτ. του χώρου αποσκευών, ο οποίος πάντως έχει κανονικό σχήμα, διπλό πάτωμα και μεγάλο σχετικό άνοιγμα.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
Ε καλά τώρα, πάμε γι άλλα, πολύ δύσκολα θα επιβιώσει σε αυτόν τον ανταγωνισμό που υπάρχει.
Mόνο τρελλός μπορεί να δώσει τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... δεν έχει ουσιαστικό πλεονέκτημα ούτε απέναντι στον ανταγωνισμό των 18.000... (αν είναι δυνατόν....)... μάλλον μόνο το ΜΧ-5 θα πουλήσει κάτι (εάν πράγματι η τιμή του είναι στα 25 χιλιάρικα), όλα τα άλλα Mazda είναι μόνο για κορόιδα...
1.8 diesel, 33.000€... μέχρι εκεί διάβασα . Πάμε παρακάτω...