ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα Mercedes V-Class έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή των πολυτελών πολυχρηστικών μοντέλων της μάρκας, παρέχοντας κορυφαίες ανέσεις και προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes V-Class έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή των πολυτελών πολυχρηστικών μοντέλων της μάρκας, παρέχοντας κορυφαίες ανέσεις και προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας.

Πρώτη επαφή: Νέα Mercedes V-Class

8.861 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2014)

Ταξιδέψαμε μέχρι το Μόναχο για να γνωρίσουμε από κοντά τη νέα Mercedes V-Class, η οποία έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή των πολυτελών πολυχρηστικών μοντέλων της μάρκας.

Στο ανώτερο κομμάτι των πολυχρηστικών μοντέλων, η Mercedes εντάσσει τη νέα V-Class, όχι μόνο απλά ως αντικαταστάτη της σειράς Viano, αλλά και ως τη νέα πολυτελή επιλογή για ένα μεγάλο MPV. Η νέα V-Class εντυπωσιάζει με την πολυτέλειά της, τις πολλές πρακτικές της δυνατότητες και χώρους (2 μήκη αμαξώματος και δυνατότητα μεταφοράς έως και 8 ατόμων), αλλά και τις τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που εφαρμόζει.
Γνήσια Mercedes…
Στο κομμάτι της σχεδίασης, η νέα V-Class φέρει ένα 1 όγκου αμάξωμα μεγάλων διαστάσεων, το οποίο λαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά αισθητικά προτερήματα των μοντέλων της μάρκας. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η άρχουσα γρίλια της μάσκας με το μεγάλο αστέρι της Mercedes, που συναντούμε στα περισσότερα νέα μοντέλα της, ενώ το δυναμισμό του οχήματος εντείνει και το σε σχήμα V εμπρόσθιο καπό. Στο πλάι του μοντέλου η Mercedes έχει βασιστεί σε καθαρές γραμμές και πολλές γυάλινες επιφάνειες, που τονίζουν την εσωτερική του ευρυχωρία. Αντίστοιχα, το πίσω μέρος κλείνει κάθετα και με καθαρές γραμμές, ενσωματώνοντας μκρών διαστάσεων κάθετα φωτιστικά. Στο κομμάτι των διαστάσεων, η νέα V-Class έρχεται με επιλογή μεταξύ 3 διαφορετικών μηκών αμαξώματος (4.895, 5.140 και 5.370 χλστ.), αλλά και με 2 μεταξόνια (3.200 και 3.430 χλστ.). Το ύψος του αμαξώματος σε όλες τις περιπτώσεις βρίσκεται στα 1,88 μέτρα.
Εσωτερικό: Προβάλει πολυτέλεια και τεχνολογία
Τονίζοντας την εσωτερική πολυτέλεια του μοντέλου, το ταμπλό της νέας V-Class υιοθετεί μια σχεδίαση 3 επιπέδων, με το ανώτερο και το κατώτερο εξ αυτών να ντύνεται με μαλακά στην αφή υλικά. Στο μεσαίο τμήμα, συναντούμε ειδική επένδυση με 4 διαφορετικές επιλογές υλικού, η οποία περικλείει παράλληλα τα κεντρικά χειριστήρια του κλιματισμού και του Συστήματος πολυμέσων, αλλά και τους στρογγυλούς αεραγωγούς. Σπορτίφ είναι η σχεδίαση του τριάκτινου τιμονιού, αλλά και του πίνακα οργάνων, με τους ξεχωριστούς θόλους για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Το πιο χαρακτηριστικό ωστόσο στοιχείο του εσωτερικού της νέας V-Class, είναι το καινούργιο και εντυπωσιακό χειριστήριο στο κέντρο και κοντά στη βάση του ταμπλό, για την πλοήγηση στο Σύστημα πολυμέσων. Εδώ, εκτός του παραδοσιακού πιεζοπεριστροφικού διακόπτη, συναντούμε και ένα εξελιγμένο touchpad, με δυνατότητες άμεσης αναγνώρισης των κινήσεων ενός ή δύο δακτύλων. Εντυπωσιακή είναι και η νέα κεντρική οθόνη απεικόνισης, που τοποθετείται ψηλά στο ταμπλό και παραπέμπει σε οθόνες tablet. Ανάλογα με την επιλογή, υπάρχει οθόνη με 7 ίντσες ή με 8,4 ίντσες με το Σύστημα πολυμέσων COMAND ONLINE.
Χώροι-Πρακτικότητα: Σε άλλο επίπεδο…
Στο εσωτερικό της νέας Mercedes οι δυνατότητες διαμόρφωσης των καθισμάτων και η πρακτικότητα πραγματικά εκτοξεύονται. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στον οδηγό και το συνοδηγό, τα μπροστινά καθίσματα-πολυθρόνες προσφέρουν εξαιρετική στήριξη και άνεση του σώματος, με υποστήριξη μέσης 4 σημείων. Προαιρετικά, μπορούν να επιλεχθούν πλήρως ρυθμιζόμενα ηλεκτρικά καθίσματα, ενώ υπάρχει η επιλογή και για καθίσματα που περιστρέφονται κατά 50 μοίρες προς τα έξω ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση ή κατά 180 μοίρες προς τα πίσω για επικοινωνία με τους υπόλοιπους επιβάτες. Περνώντας τώρα στις υπόλοιπες σειρές καθισμάτων, εκεί οι επιλογές είναι ακόμη περισσότερες. Αρχικά, η βασική επιλογή έρχεται με 4 ανεξάρτητα καθίσματα-πολυθρόνες σε 2 σειρές, με τα 2 μεσαία να μπορούν να αναδιπλωθούν. Προαιρετικά, προστίθεται και τραπεζάκι με 2 ποτηροθήκες ανάμεσά τους. Ως εναλλακτική των 4 ανεξάρτητων θέσεων, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ενιαίο μεσαίο κάθισμα με 2 ή 3 θέσεις αλλά και πίσω κάθισμα για 3 άτομα, με τη V-Class να μπορεί να μεταφέρει έως και 8 επιβάτες. Στο κομμάτι του πορτ-μπαγκάζ, η V-Class έρχεται για πρώτη φορά με ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ ανεξάρτητα της υπόλοιπης πόρτας, για ακόμη περισσότερη πρακτικότητα. Σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητά του πορτ-μπαγκάζ, τα νούμερα των λίτρων είναι άκρως ικανοποιητικά, με την πιο κοντή έκδοση να έχει 510 λτ., τη μεσαία να έχει 820 λτ. και τη μακρύτερη σε μήκος αμαξώματος και μεταξονίου, 1.110 λτ.
Κινητήρες-Κιβώτια: Δύναμη και οικονομία
Η γκάμα των κινητήρων της νέας V-Class αποτελείται από τρεις εκδόσεις απόδοσης ενός 4κύλινδρου turbodiesel κινητήρα 2.143 κ.εκ. Αρχικά, στην πρώτη επιλογή V 200 CDI το μοτέρ έρχεται με 136 ίππους ισχύος και 330 Nm ροπής, έπειτα ακολουθεί η έκδοση V 220 CDI με 163 ίππους και 380 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή της γκάμας είναι η έκδοση V 250 BlueTEC με 190 ίππους και 440 Nm. Σε όλες τις περιπτώσεις η κατανάλωση διατηρείται ιδιαίτερα χαμηλά, χωρίς να ξεπερνά σύμφωνα με τη Mercedes, τα 6,1 λτ./100 χλμ. Στα κιβώτια, οι εκδόσεις V 200 CDI και V 220 CDI έρχονται ως στάνταρ με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά, υπάρχει το 7άρι, αυτόματο-διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7G-Tronic. Το κιβώτιο αυτό είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση V 250 BlueTEC, ενώ συνδυάζεται και με Σύστημα Eco Start/Stop του κινητήρα (προαιρετικό στις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο).
Τεχνολογίες ασφαλείας
Η Mercedes έχει προικίσει τη V-Class με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Από την πλούσια λίστα, θα ξεχωρίσουμε την Αυτόματη στάθμευση Active Parking Asssist και την κάμερα 360 μοιρών, που προβάλει στην κεντρική οθόνη μια περιμετρική όψη του οχήματος, κάνοντας ακόμα πιο εύκολο το παρκάρισμα. Παρόν είναι και το σύστημα DISTRONIC PLUS, το οποίο σε συνδυασμό με το σύστημα COLLISION PREVENTION ASSIST, ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ενώ επεμβαίνει αυτόματα στα φρένα  μόλις διαγνώσει σταματημένο όχημα εμπρός, υποβοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει τη σύγκρουση. Στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας, εκτός των στάνταρ 6 αερόσακων (προαιρετικά και αερόσακοι παραθύρων για τις πίσω σειρές) και των ενισχύσεων στη δομή του αμαξώματος, η V-Class περιλαμβάνει και το σύστημα PRE-SAFE της Mercedes, το οποίο «προετοιμάζει» αυτοκίνητο και επιβάτες για τυχόν επικείμενη σύγκρουση.

Με 3 εκδόσεις ισχύος ενός diesel κινητήρα 2.143 κ.εκ. έρχεται η V-Class, με όλες τις εκδόσεις να προσφέρουν πολύ καλή οικονομία κίνησης.

Με 3 εκδόσεις ισχύος ενός diesel κινητήρα 2.143 κ.εκ. έρχεται η V-Class, με όλες τις εκδόσεις να προσφέρουν πολύ καλή οικονομία κίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
EGYHSH ELASTIKON