Ας δούμε τώρα στην πράξη και σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center πόσο αποδοτική είναι η ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford. Καταρχάς, με βάση εργοστασιακά δεδομένα, το Ford Fiesta των 125 ίππων (χειροκίνητο και αυτόματο) δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ούτε έχει περιορισμό κίνησης στον Δακτύλιο, (εκπομπές ρύπων κάτω από τα 120 γρ. CO2/χλμ.). Από εκεί και πέρα, το Ford Fiesta με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο αποδείχθηκε εξαιρετικά οικονομικό στην κατανάλωση, καθώς «καίει» 6,3 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες και 7,1 μέσα στην πόλη.
Καλό «πάντρεμα» κατανάλωσης και επιδόσεων έχουμε στο Ford Focus, ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Η crossover έκδοση Active την οποία και έχουμε μετρήσει, αποδίδει 155 άλογα, δεν πληρώνει τέλη και μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο. Στο μοντέλο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είδαμε μέση κατανάλωση (7,7 λτ./100 χλμ.) και επιδόσεις που κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Last but not least, το 3ο δημοφιλέστερο B-SUV στην Ελλάδα για το 2022. Ο λόγος για το Ford Puma που έχει δύο πρωτιές στις μετρήσεις μας μεταξύ των μοντέλων βενζίνης με ήπια υβριδικό σύστημα ή χωρίς. Πιο συγκεκριμένα, η «βασική» έκδοση με τα 125 άλογα και το χειροκίνητο σασμάν έχει την μικρότερη κατανάλωση σε ταξίδι από κάθε άλλο μοντέλο του ανταγωνισμού. «Καίει» μόλις 4,2 λτ./100 χλμ., για αυτό και έχει την μεγαλύτερη αυτονομία σε ταξίδι, στα 1.000 χλμ. (ρεζερβουάρ 42 λτ.). Συν τοις άλλοις, είναι και η δεύτερη οικονομικότερη εντός πόλης (7,7 λτ./100 χλμ.), ενώ το αυτόματο Ford Puma με τα 155 άλογα έχει το ταχύτερο 60-100 χλμ./ώρα (4,09 δλ.) για ασφαλείς και άμεσες προσπεράσεις.