Ανά περίπτωση και ανά κατηγορία. Σίγουρα δεν θα έρθουν μεγάλες αυξήσεις για να σας προτείνουμε από τώρα «τρέξτε να προλάβετε γιατί έρχεται η συντέλεια».
Πιο αναλυτικά, υπό το πρίσμα της φορολόγησης εδώ στην Ελλάδα, η αύξηση στο τέλος ταξινόμησης το οποίο προκύπτει από τη λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) και τις εκπομπές CO2 θα επηρεάσει ουσιαστικά τα αυτοκίνητα με ΛΤΠΦ άνω των 17.000 ευρώ (σ.σ. άρα αυξήσεις θα δείτε στα ακριβότερα οχήματα και όχι στις δημοφιλείς κατηγορίες της ελληνικής αγοράς). Ενδεικτικά, υπολογίζουμε αυξήσεις κάτω από 100 ευρώ στα μικρά και μέχρι 250 στα SUV και μικρομεσαία.
Από την άλλη, αφήνοντας στην άκρη την φορολόγηση, τα ίδια τα αυτοκίνητα είναι πιο ακριβά σε εργαστηριακή αξία γιατί έχουν νέες, πιο προηγμένες τεχνολογίες (π.χ. φίλτρο σωματιδίων σε βενζινοκίνητα οχήματα), ωστόσο το τελικό ποσό θα κριθεί στις εκάστοτε διαπραγματεύσεις των ελληνικών αντιπροσωπειών…
Συνοψίζοντας, όσο αφορά την τιμή των αυτοκινήτων, αυτό που πρέπει να κρατήσετε είναι ότι οι αλλαγές τιμών θα είναι μικρές στις δημοφιλείς κατηγορίες της ελληνικής αγοράς.
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;