Ύστερα από μια σειρά από βελτιώσεις και προσθήκες στην γκάμα της, η Opel δηλώνει έτοιμη για τον WLTP. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να τις γνωρίσουμε μέσα από τα X-μοντέλα της.
Η Opel και το PSA Group γενικότερα δηλώνουν έτοιμοι για να υποδεχθούν το νέο κύκλο μέτρησης κατανάλωσης WLTP, αφού όπως μας δήλωσαν οι άνθρωποί της, 90 και πλέον μοντέλα είναι σύμφωνα με αυτόν.
Ανάμεσα στις σημαντικότερες αλλαγές/προσθήκες είναι ο νέος 1.500άρης diesel κινητήρας του γκρουπ που αποδίδει 130 άλογα και 300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., έχει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και τόσο η κυλινδροκεφαλή όσο και ο στροφαλοθάλαμος κατασκευάζονται από κράμα αλουμινίου. Φυσικά, προκειμένου οι ρύποι CO2 και NOx να κρατηθούν χαμηλά, ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει σύστημα AdBlue και φίλτρο DPF.
Εμείς, στο πλαίσιο του workshop, στο οποίο ήμασταν προσκεκλημένοι είχαμε την ευκαιρία να τον οδηγήσουμε κάτω από το καπό των Grandland X και Crossland X και μείναμε ευχαριστημένοι ως προς τον τρόπο λειτουργίας και την κατανάλωσή του. Μάλιστα, στην περίπτωση του Grandland Χ ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Opel που επίσης μας κέρδισε με τον τρόπο και την ταχύτητα των αλλαγών των σχέσεων. Αναφορικά με την κατανάλωσή του δεν μπορούμε να εκφραστούμε με σιγουριά, γιατί η διαδρομή δεν μας επέτρεψε να έχουμε ασφαλή συμπεράσματα. Συνεχίζοντας, σημαντική νέα προσθήκη στη γκάμα των κινητήρων της Opel είναι ο νέος 1.400άρης turbo που τοποθετείται στο Mokka X.
Αυτός αντικαθιστά τον 1.600άρη των 115 ίππων και πλέον η γκάμα του Mokka Χ αποτελείται αποκλειστικά από turbo κινητήρες. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 120 άλογα. Δεν έχει δύναμη χαμηλά (σ.σ. ενδεικτικό είναι πως η μέγιστη ροπή των 175 Nm έρχεται στις 2.000 σ.α.λ.) όμως τα 120 άλογα τραβούν ικανοποιητικά (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.). Τέλος, μια σύντομη γεύση πήραμε και από τον 3κύλινδρο 1.200άρη κινητήρα του γκρουπ, ο οποίος έχει αποσπάσει τον τίτλο International Engine of the Year τέσσερις συνεχείς φορές. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει φίλτρο σωματιδίων βενζίνης - Gasoline Particulate Filter (GPF) και πλέον θα συνδυάζεται και με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που αναφέραμε.
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;