Ο WLTP έχει προκαλέσει φρενίτιδα στους κατασκευαστές
34.357 Επισκέψεις στο άρθρο
Το γεγονός ότι από 1η Σεπτέμβρη οι κατασκευαστές θα πρέπει να ανακοινώσουν για όλα τα μοντέλα τους κατανάλωση και εκπομπές ρύπων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, τους έχει προκαλέσει φρενίτιδα και τους αναγκάζει να δουλεύουν υπερωρίες!
Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της Volkswagen, η οποία θα διακόπτει τον Αύγουστο για 1-2 ημέρες την εβδομάδα την παραγωγή στο κύριο εργοστάσιό της στο Βόλφσμπουργκ, προκειμένου να εναρμονιστεί με τον WLTP. Ή η περίπτωση της Porsche η οποία δεν θα δέχεται καν παραγγελίες για κάποια μοντέλα της στην ευρωπαϊκή αγορά για κάποιο μεγάλο χρονικό διάστημα (σ.σ. σύμφωνα με την γερμανική Frankfurter Allgemeine Zeitung, η 911 δεν θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες μέχρι το φθινόπωρο, ενώ η λίστα αναμονής για την παράδοση μιας Cayenne και Panamera θα φτάνει μέχρι τον Μάρτιο του 2019!).
Η Opel από την πλευρά της, όπως μας δηλώθηκε σε μια ειδική αποστολή – workshop, το οποίο έγινε για να ενημερωθούμε για την πορεία της μάρκας σχετικά με τον WLTP, δηλώνει έτοιμη, αφού έχει 90 και πλέον μοντέλα σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων Euro6d-TEMP. Αντίστοιχα, βέβαια, το ίδιο ισχύει γενικότερα για το γκρουπ PSA, στο οποίο ανήκει η Opel. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτού του workshop πέρα από τις πληροφορίες που επιβεβαιώσαμε για τον νέο κύκλο WLTP και που αναφέρουμε σε αυτές τις σελίδες, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και κάποιες νέες εκδόσεις κινητήρων / κιβωτίων στα δημοφιλή X-models της (Mokka, Grandland, Crossland). Στην επόμενη σελίδα θα τις βρείτε αναλυτικά.
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;