«Προς το παρόν όχι» λένε οι πληροφορίες μας, χωρίς όμως να έχουμε σίγουρη απάντηση ακόμη. Κάθε χώρα θα πρέπει να προσαρμόσει τη νομοθεσία της, στην Ελλάδα δεν έχει γίνει πρόταση, στη Γερμανία έχουν ήδη υπάρξει αλλαγές. Ωστόσο, οι εκπομπές CO2 του κάθε μοντέλου θα βγαίνουν και με τον νέο τρόπο (WLTP) και με τον παλιό (NEDC) ύστερα από αναγωγή σε αυτόν. Αρα, εφόσον τα στοιχεία θα υπάρχουν, θα μπορεί να γίνει π.χ. μια προσαρμογή του τύπου και να υπάρχει ειδικός πίνακας για αυτοκίνητα παραγωγής από 1/9/2018. Το ρεπορτάζ μας πάνω σε αυτό το ερώτημα συνεχίζει και τρέχει…
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;
I poli vkaxes tis EE exoun kyrixei polemo sto aytokinito.Les kai to aytokinito ftei gia to perivalo.Kai aytoi i vlaxes odigoun aytokinita megalon kyvikon.Ti koroidia???
Το ζήτημα είναι γραφειοκρατικό, όμως οι κατασκευαστές θέλουν να αυξήσουν έστω και μισό σέντς τα προϊόντα τους... είναι η δεν είναι μπατιρογυφταρμάδες τελικά;