Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To 2λιτρο turbo μοτέρ του Megane Trophy 275 αποδίδει 275 ίππους, 10 περισσότερους από ότι στο «κανονικό» μοντέλο, ενώ η ροπή του είναι 360 Nm.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To 2λιτρο turbo μοτέρ του Megane Trophy 275 αποδίδει 275 ίππους, 10 περισσότερους από ότι στο «κανονικό» μοντέλο, ενώ η ροπή του είναι 360 Nm.

Renault Megane 275 Trophy: ο νέος βασιλιάς του Ring;

7.506 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2014)

Με ένα ειδικό Megane 275 ίππων, η Renaultsport θα επιχειρήσει να ανακτήσει το ρεκόρ προσθιοκίνητων οχημάτων στο Nürburgring από το Seat Leon Cupra 280. Οι επίσημοι χρόνοι θα ανακοινωθούν στις 16 Ιουνίου.

Η Renault, αφού πρώτα μας άνοιξε την όρεξη με μία εικόνα teaser, τελικά αποκάλυψε την ειδική έκδοση του Megane, την 275 Trophy, με την οποία θα επιχειρήσει να ανακτήσει το ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Nürburgring από το Seat Leon Cupra 280. Το όλο εγχείρημα αποκαλείται από τη Renault ως «Under 8», το οποίο έχει να κάνει με τον επιθυμητό χρόνο στο Ring, όπου το Megane 275 Trophy έχει ως στόχο να κάνει λιγότερο από 8 λεπτά και να σπάσει την επίδοση των 7 λ. και 58,4 δλ. του Cupra. Ο χρόνος θα ανακοινωθεί επίσημα στις 16 Ιουνίου, αλλά οι φήμες θέλουν τη Renault να το έχει επιτύχει ήδη, καθώς το Megane Renaultsport 275 Trophy φέρεται να έχει καταφέρει επίδοση 7 λ. και 45 δλ.Όπως φαίνεται και από το όνομά της, η ειδική έκδοση του Megane διαθέτει το 2λιτρο turbo μοτέρ, το οποίο αποδίδει 275 ίππους, 10 περισσότερους από το «κανονικό» μοντέλο, ενώ η ροπή του είναι 360 Nm. Η επιπλέον δύναμη προήλθε από την ελαφρύτερη εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, η οποία παράγει έναν «μεθυστικό» ήχο. Το παρόν δίνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ προαιρετικά μπορεί να παραγγελθεί με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Öhlins Road & Track και ελατήρια που προέρχονται από το αγωνιστικό Megane N4. Για όποιον θέλει, η Renaultsport προσφέρει τη δυνατότητα να παραγγείλει τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία φτιάχτηκαν ειδικά για το Megane 275 Trophy.Το ειδικό αυτό Megane διαθέτει ένα νέο κίτρινο χρώμα με αυτοκόλλητα Trophy και μπορεί να παραγγελθεί με τις έξτρα 19άρες ζάντες της Speedline Turini. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα της Recaro, επενδυμένα με δέρμα και Alcantara. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο, ενώ το τιμόνι και το χειρόφρενο είναι ντυμένα με Alcantara.

Το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι της Öhlins Road & Track, ενώ τα ελατήρια προέρχονται από το αγωνιστικό Megane N4.

Το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι της Öhlins Road & Track, ενώ τα ελατήρια προέρχονται από το αγωνιστικό Megane N4.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
EPEKTASI EGGYHSHS