4 φωτογραφίες »

Κινητήρες: Λίγο πιο σβέλτος ο TDI, πιο ραφιναρισμένος ο TGI

119.607 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2020)

Κάτω από το καπό του μικρού μοντέλου της ισπανικής φίρμας στην έκδοση TGI, βρίσκεται μια τροποποιημένη εκδοχή του 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του ομίλου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη πέρα από μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές και σε συνθήκες έντονου φορτίου, ο κινητήρας αυτός ικανοποιεί με την λειτουργία και τις επιδόσεις του. Από την άλλη ο 1,6 λίτρων 4κύλινδρος TDI πετρελαιοκινητήρας, αποδίδει 95 ίππους και έχει και αρκετά αυξημένη ροπή, στοιχεία που του χαρίζουν συγκριτικά καλύτερες τιμές επιδόσεων κυρίως από στάση και παρά την πιο αραιή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου (σ.σ. 6τάχυτο στην έκδοση TGI). 

Kατανάλωση: Ξεκάθαρη υπεροχή του TGI σε κατανάλωση, αλλά… 
Tο Ibiza TGI παρουσιάζει συγκριτικά καλύτερες τιμές κατανάλωσης με 4,2 κιλά CNG/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή με την ισχύουσα τιμή στα 0,834 ευρώ/κιλό χρειάζεται 3,5 ευρώ/100 χλμ. Το Ibiza TDI με μέση πραγματική κατανάλωση στα 5,9 λτ./100 χλμ. χρειάζεται 6,6 ευρώ (με τιμή diesel στο 1,115 ευρώ/λίτρο), με το φυσικό αέριο να κερδίζει έτσι τη μάχη ξεκάθαρα. Αν ωστόσο τελειώσει το φυσικό αέριο από τις δεξαμενές του Ibiza TGI, τότε εκείνο αυτομάτως καταναλώνει βενζίνη, μια λύση ανάγκης ωστόσο γιατί διαθέτει μόλις 9 λίτρα. Αυτό συνεπάγεται πως ο χρήστης του πρέπει να καταφεύγει στα περιορισμένα - αλλά σε στρατηγικά σημεία- πρατήρια ανεφοδιασμού CNG. Αν δεν το κάνει τότε η κατανάλωση βενζίνης σε πραγματικές συνθήκες ανέρχεται στα 6,7 λτ./100 χλμ. γεγονός που του στερεί το βασικότερο πλεονέκτημά του.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ELASTIKA 2024
moto