Το τετραγωνισμένης αισθητικής ταμπλό του C3 χαρακτηρίζεται από τη χρήση σκληρού πλαστικού, και την παρουσία άφθονων, πρακτικών και μη, θηκών για μικροαντικείμενα.
Στο εσωτερικό του 208 η ποιότητα της κατασκευής κινείται σε υψηλά επίπεδα, με την 7άρα οθόνη αφής να έχει από κάτω της διακόπτες αεροπορικού τύπου για διάφορες λειτουργίες (π.χ. air-condition).
Ο βασικός εξοπλισμός των τριών μοντέλων περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η διάστασή της είναι στις 7 ίντσες ενώ υποστηρίζεται συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay. Από εκεί και πέρα, πρέπει να σταθούμε παραπάνω στην πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του Peugeot 208. Στo i-Cockpit λογικής εσωτερικό του χρησιμοποιούνται μαλακά και άρτια φινιρισμένα πλαστικά, τα οποία δίνουν premium επίγευση που δύσκολα συναντάς στην κατηγορία.
Ποιοτική και φροντισμένη είναι η καμπίνα του Renault Clio, με την δική του οθόνη να έχει διαφορετικό - κάθετο σχέδιο που δίνει μία ενδιαφέρουσα ποικιλία. Αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών γίνεται στο Citroen C3, που είναι όμως αρκετά μοντέρνο και νεανικό χάρη στην τετραγωνισμένη αισθητική του (βλέπε αεραγωγούς).
Πηγαίνοντας προς τα πίσω καθίσματα, το Clio έχει τον περισσότερο «αέρα» για τα πόδια, αλλά ο μεσαίος επιβάτης θα δυσκολευτεί να καθίσει λόγω του μέτριου πλάτος - φάρδους. Αντιθέτως, C3 και 208 είναι περισσότερο βολικά στην συγκεκριμένη μέτρηση με το Peugeot να έχει και τον περισσότερο χώρο για το κεφάλι. Όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, το Clio είναι στα 391 λτ. με τα 208 (311 λτ.) και C3 (300 λτ.) να ακολουθούν.