Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στα 6,1 λτ./100 χλμ. είναι η πραγματική κατανάλωση του 208 σε κίνηση εντός και εκτός αστικού ιστού.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στα 6,1 λτ./100 χλμ. είναι η πραγματική κατανάλωση του 208 σε κίνηση εντός και εκτός αστικού ιστού.

Κινητήρες & Οδική Συμπεριφορά

16.763 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2024)

Κινητήρες: Τι κατανάλωση έχουν & τι επιδόσεις;


Πολύ καλή ηχομόνωση παρουσιάζει σε υψηλές ταχύτητες το Renault Clio, το οποίο «καίει» 6,2 λτ./100 χλμ..
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλή ηχομόνωση παρουσιάζει σε υψηλές ταχύτητες το Renault Clio, το οποίο «καίει» 6,2 λτ./100 χλμ..

Κάτω από το καπό των τριών μοντέλων συναντάμε 3κύλινδρους turbo βενζινοκινητήρες, αρκετά οικονομικούς. Πιο συγκεκριμένα, μετρήσαμε κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6,5 λίτρα σε 100 χλμ. οδήγησης εντός και εκτός πόλης. Επίσης, οι εταιρείες ανακοινώνουν χαμηλούς ρύπους, άρα γλιτώνεις τα όποια τέλη κυκλοφορίας.
 
Από εκεί και πέρα, Citroen C3 και Peugeot μοιράζονται ουσιαστικά τον ίδιο 1.200άρη PureTech κινητήρα. Το Citroen, όμως, έχει +10 άλογα (110 Vs 100 PS) που του εξασφαλίζουν καλύτερη επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) αλλά και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.). Από την άλλη πλευρά, η πλούσια ροπή από χαμηλά (205 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) δίνει πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα) για πιο γρήγορες και ασφαλέστερες προσπεράσεις.
 
Λιγότερο ισχυρό σύνολο έχει το Renault Clio με τον 1,0 TCe των 90 ίππων. Είναι αρκετά οικονομικός (6,2 λτ./100 χλμ.), αλλά η χαμηλή ροπή (160 Nm στις 2.000 σ.α.λ.) περιορίζει την άμεση απόδοση του κινητήρα.

Στο δρόμο: Το καθένα έχει το ύφος του

Αναλόγως του στιλ οδήγησης που έχεις θα επιλέξεις και διαφορετικό «Γάλλο». Το Citroen C3 είναι το πιο άνετο εκ των τριών, λόγω της στοχευμένης, μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του. Μάλιστα, σε ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις, η αίσθηση άνεσης ενισχύεται από τα «προεδρικά» καθίσματα Advanced Comfort με το ειδικό αφρώδες και διαβαθμισμένης σκληρότητας υλικό στην πάνω επιφάνειά τους για τη βέλτιστη στήριξη και απορρόφηση κραδασμών. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε και τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα, με ακινητοποίηση στα 36,9 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα.
 
Με το Renault Clio, από την άλλη πλευρά, θα εκτιμήσεις την ποιότητα της κύλισης. Κατορθώνει και ισορροπεί με σωστή αναλογία ανάμεσα σε άνεση και αποτελεσματικότητα, με τους επιβάτες να μην ενοχλούνται από κραδασμούς ή θορύβους. Σταθερό και ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες, το Clio με τα πίσω ταμπούρα «κοκκαλώνει» στα 38 μέτρα.
 
Περισσότερο fun οδηγική εικόνα έχεις με το Peugeot 208 που κι αυτό «βγάζει» υψηλή ποιότητα κύλισης. Και η δική του ανάρτηση σού δίνει σταθερότητα σε ένα δρόμο με στροφές και παράλληλα απορροφά τους κραδασμούς με τρόπο άκρως αποτελεσματικό. Σημαντικό ατού του 208, πέραν των αντίστοιχα καλών με του C3 φρένων (36,9 μ.), είναι ο μικρός κύκλος στροφής (10,4 μ. όσα και στο Clio) που δίνει ευελιξία στις εντός πόλεις μετακινήσεις.
 

Σελίδα 1C3 Vs 208 Vs Clio: Ποιος Γάλλος έχει το καλύτερο μικρό μοντέλο πόλης;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες & Οδική Συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota
Skoda