Εσωτερική ηρεμία: ο ειδικός αφρός μπαίνει εσωτερικά, κάτω από το πέλμα του ελαστικού.
Χαμηλότερος θόρυβος με αφρό
27.332 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο ΑΦΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΗΣΥΧΑ
H προστασία του περιβάλλοντος σημαίνει και περιορισμό του θορύβου και τα ελαστικά μπορούν να βοηθήσουν εδώ. Η διαδικασία είναι απλή και προβλέπει την εφαρμογή ενός δακτύλιου από αφρό πολυουρεθάνης στο εσωτερικό του ελαστικού.
Το υλικό μπαίνει μετά την κατασκευή του ελαστικού και ρίχνει το επίπεδο θορύβου κύλισης κατά 9 dB (A). Κι αυτό γιατί κατά την κύλιση το ελαστικό «απλώνει» για αν έχει επαφή με το δρόμο και επανέρχεται στην κανονική του κατάσταση. Αυτή η συστολή και διαστολή κινεί τον αέρα στο εσωτερικό και το ελαστικό αρχίζει να δονείται και εμφανίζει δυσάρεστους θορύβους κύλισης, αισθητούς στην καμπίνα.
Αυτή η «μόνωση» λειτουργεί σε κάθε τύπο ελαστικού και δεν έχει παρά ελάχιστες επιρροές στις επιδόσεις, την τοποθέτηση ή την αποθήκευση. Η επιβάρυνση είναι της τάξης του 5%-10%.
Ναι καλή φάση δε λέω, αλλά υπάρχει τρόπος να κρύψουν τα πλαϊνά ή θα φαίνονται έτσι; γιατί προσωπικά από αισθητικής πλευράς, τα βρίσκω χάλια.