Είναι εντυπωσιακό το πόσο αποτελεσματικά φρενάρουν τα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα και για το λόγο αυτό επιλέξαμε τα 5 καλύτερα στον τομέα και σας τα παρουσιάζουμε.
Η βελτίωση στα μικρά αυτοκίνητα είναι εντυπωσιακή σε όλα τα επίπεδα και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός στις μέρες μας. Με πολλά νέα μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους από τα τέλη του περασμένου έτους μέχρι και σήμερα, συγκεντρώνουμε τα 5 καλύτερα στον τομέα της πέδησης. Το Top 5 που θα δείτε στις επόμενες σελίδες μάλιστα έχει ένα σημαντικό κοινό χαρακτηριστικό που δεν υπήρχε πριν από περίπου 8 μήνες. Κανένα από τα μοντέλα της 5άδας δεν ξεπερνάει τα 37 μέτρα ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, γεγονός που καταδεικνύει την εντυπωσιακή τους εξέλιξη. Σκεφτείτε, ότι στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε, η μέση απόσταση ακινητοποίησης στην ίδια μέτρηση βρισκόταν στα 41,3 μ.! Ας δούμε όμως ποια είναι τα καλύτερα μικρά στο φρενάρισμα σήμερα.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική!
Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική! Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.