Με 36 μέτρα το Clio είναι αυτή τη στιγμή πρώτο στην κατάταξη.
Την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα από τα μικρά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, έχει επιτύχει το ανανεωμένο Renault Clio στην έκδοσή του με τον 1,2 λίτρων turbo βενζινοκινητήρα των 120 ίππων (1,2 TCe). Το Clio έρχεται με την επίδοση των 36 μέτρων ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να επιβεβαιώσει πως η ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική. Το χαμηλό του βάρος, το πολύ καλό στήσιμο της ανάρτησής του και τα 17 ιντσών ελαστικά σε αυτή την έκδοση αποτελούν τα στοιχεία που του επέτρεψαν την διάκριση.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική!
Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική! Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.