Τα μοντέλα της Opel ανέκαθεν ξεχώριζαν στις μετρήσεις μας για την πολύ καλή τους εικόνα και την απόδοση των φρένων τους. Στα μικρά αυτοκίνητα, τo βενζινοκίνητο Opel Corsa με τον 1.000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 115 ίππων που εφοδιάζεται με αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλούς δίσκους πίσω, σημειώνει μια πολύ εντυπωσιακή για τα δεδομένα της κατηγορίας, επίδοση, που το φέρνει στην 3η θέση. Πιο συγκεκριμένα, το Corsa απαιτεί για την πλήρη ακινητοποίησή του 36,7 μέτρα απόστασης. Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη μέτρηση αφορά στην έκδοση Sport που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτό τον κινητήρα.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική!
Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική! Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.