36,3 μέτρα χρειάζεται το Yaris για να ακινητοποιηθεί.
To δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς γενικότερα συνεχίζει και μετά την πρόσφατη ανανέωσή του να αποτελεί ένα από τα καλύτερα σε αρκετούς τομείς μικρά αυτοκίνητα. Στο πεδίο των φρένων μάλιστα καταφέρνει πολύ καλή επίδοση στην diesel του έκδοση με τον 1,4 λτ. D-4D κινητήρα παρά το γεγονός πως εκείνη είναι ελαφρώς βαρύτερη από τις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις του. Το Yaris εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους εμπρός διαμέτρου 278 χλστ., ενώ πίσω διαθέτει συμπαγείς δίσκους διαμέτρου 203 χλστ. και χρειάζεται για την πλήρη ακινητοποίησή του σε φρενάρισμα πανικού 36,3 μέτρα απόστασης.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική!
Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.
H ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα δεν επηρεάζει καθόλου την πέδηση παρά μόνον την αισθητική! Ναι έτσι είναι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Η ποιότητα η ευρωπαική...απλά άρχισε προ πολού να υπερέχει!
Παιδια, τα τεστ φρεναρισματος για να ειναι ακριβη και εγκυρα πρεπει να γινονται με την ιδια μαρκα/διασταση/τυπο ελαστικων, αναλογη εξοπλιστικα εκδοση (γιατι το βαρος παιζει μεγαλη σημασια )και την ιδια ημερα, ιδια ωρα στο ακριβως ιδιο μερος για να πουμε οτι εχουμε κατα το δυνατον αντικειμενικα αποτελεσματα. Τα περισσοτερρα τεστ δεν τα τηρουν αυτα και ετσι γινονται με την εκδοση αυτοκινητου/εξοπλισμου που τους παρεχονται, διαφορετικα ελαστικα κλπ κλπ. Ειναι χωρις αμφισβητηση γεγονος οτι μονο και μονο η διαφορετικη μαρκα και διασταση ελαστικων μπορει να εχει διαφορα 2-3 η και περισσοτερα μετρα στο φρεναρισμα ακομα και στο ιδιο μοντελο της ιδιας μαρκας αυτοκινητου, οποτε καταλαβαινετε τι γινεται αν ειναι και διαφορετικο το αυτοκινητο!
@t@kis Τα δισκοφρενα πισω μπηκαν,πιο πολυ,διοτι προλαβαινουν να κρυωσουν πιο γρηγορα απο τα ταμπουρα,και επειδη,με μικροτερο μεγεθος και ογκο,εχουν μεγαλυτερη αποδοση. Μονο μειονεκτημα ειναι,οτι οι δισκοι,τρωνε πιο γρηγορα τακακια,απ'οτι τα ταμπουρα σιαγονες στις περισοτερες περιπτωσεις. Ομως αν δεις το νεο polo με τα ταμπουρα πισω,εχει 2 μετρα μεγαλυτερη αποσταση φρεναρισματος,απο την εκδοση με τους δισκους. Οποτε... Σιγουρα υπαρχει λογος που τα ταμπουρα εχουν αντικατασταθει απο δισκους.