Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα

 Σχολιάστε 
110.394 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα

Αν για εσάς τα ηλεκτρικά είναι άψυχα 4τροχα, θα σας πούμε πως υπάρχουν εξαιρέσεις για να αναθεωρήσετε. Αυτό το ηλεκτρικό Hyundai Ν θα το… «προσκυνήσει» μέχρι και ο πιο ταγμένος οπαδός της βενζίνης. ΕυλόγησοΝ !!

To Hyundai Ioniq 5 N δεν είναι σαν τα άλλα ηλεκτρικά

Τα ηλεκτρικά είναι ΞΕΝΕΡΩΤΑ, έχουν μια «φραπεδιέρα-μίξερ» για μοτέρ, που σιγά την εξέλιξη που έχει. Μα είναι το ίδιο ένας ηλεκτροκινητήρας με έναν πολύπλοκο κινητήρα βενζίνης;

Τα ηλεκτρικά δεν σου σηκώνουν τη τρίχα με τον ΗΧΟ του κινητήρα. Είναι το ίδιο να ακούς έναν πειραγμένο 4κύλινδρο, έναν V8 ή έναν straight six, με το άχρωμο σφύριγμα ενός ηλεκτρικού που το έβαλαν αναγκαστικά για να σε ακούνε οι πεζοί;

Τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ. Και δεν λέμε για τις επιδόσεις -αυτές τις έχουν- λέμε για το σκάσιμο από τις εξατμίσεις όταν αφήνεις το γκάζι, και την βενζίνη που φεύγει άκαυτη...

Τα ηλεκτρικά δεν έχουν κιβώτιο, δεν νιώθεις το ΚΛΩΤΣΗΜΑ των αλλαγών στον κόφτη, δεν μπορείς να κατεβάσεις και στη συνέχεια να ελέγξεις με το γκάζι την ουρά στο ντριφτάρισμα.

Τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive και ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ, έχουν μόνο πολλά άλογα, που στην τελική δεν είναι και δύσκολο να βγάλει ένας ηλεκτροκινητήρας.

ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ.
Ωραία, και τώρα ήρθε η στιγμή να ξεχάσετε όλα τα παραπάνω και οι απανταχού petrolheads να αναθεωρήσετε. Κυριολεκτούμε. Γιατί ανάμεσα στους αρνητές ήμασταν και εμείς, μέχρι που βρεθήκαμε στο μπάκετ του νέου Hyundai Ioniq 5 N.

ΕυλόγησοΝ

Γνωρίζαμε φυσικά τι σημαίνει τμήμα «Ν» για την Hyundai έχοντας οδηγήσει τα i20 N και i30 N και λίγο πολύ περιμέναμε κάτι καλό, εδώ όμως οι άνθρωποι της Hyundai το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο και δείχνουν το δρόμο. Γιατί ένα ηλεκτρικό σαν αυτό εδώ, μπορεί να σταθεί απέναντι σε βενζινοκίνητα των 100.000 + ευρώ... Και μακάρι να το ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.

Πρώτα από όλα είναι οι επιδόσεις. Δείτε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις και μην επικεντρωθείτε απλά στο 0-100 ή τις ρεπρίζ, αλλά στα 650 άλογα και τα 770 Nm ροπής. Ξέρετε πολλά μοντέλα με 650 άλογα σε αυτά τα λεφτά;

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Hyundai Ioniq 5 N

Σελίδα 1Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Σελίδα 2Audi A3 allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic - Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV
Σελίδα 4Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα
Σελίδα 5Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά
Σελίδα 6Νέο Lexus LBX 1,5 Hybrid 136 PS AWD: Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Σελίδα 7Mercedes-Benz GLB 200: Ένα luxury 7-θέσιο SUV
Σελίδα 8Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 9Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS: SUVάκι βενζίνης με τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (12,3 ιντσών)
Σελίδα 10Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 11Νέο Volkswagen Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7: Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
Hyundai
Ford