Αν για εσάς τα ηλεκτρικά είναι άψυχα 4τροχα, θα σας πούμε πως υπάρχουν εξαιρέσεις για να αναθεωρήσετε. Αυτό το ηλεκτρικό Hyundai Ν θα το… «προσκυνήσει» μέχρι και ο πιο ταγμένος οπαδός της βενζίνης. ΕυλόγησοΝ !!
To Hyundai Ioniq 5 N δεν είναι σαν τα άλλα ηλεκτρικά
Τα ηλεκτρικά είναι ΞΕΝΕΡΩΤΑ, έχουν μια «φραπεδιέρα-μίξερ» για μοτέρ, που σιγά την εξέλιξη που έχει. Μα είναι το ίδιο ένας ηλεκτροκινητήρας με έναν πολύπλοκο κινητήρα βενζίνης;
Τα ηλεκτρικά δεν σου σηκώνουν τη τρίχα με τον ΗΧΟ του κινητήρα. Είναι το ίδιο να ακούς έναν πειραγμένο 4κύλινδρο, έναν V8 ή έναν straight six, με το άχρωμο σφύριγμα ενός ηλεκτρικού που το έβαλαν αναγκαστικά για να σε ακούνε οι πεζοί;
Τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ. Και δεν λέμε για τις επιδόσεις -αυτές τις έχουν- λέμε για το σκάσιμο από τις εξατμίσεις όταν αφήνεις το γκάζι, και την βενζίνη που φεύγει άκαυτη...
Τα ηλεκτρικά δεν έχουν κιβώτιο, δεν νιώθεις το ΚΛΩΤΣΗΜΑ των αλλαγών στον κόφτη, δεν μπορείς να κατεβάσεις και στη συνέχεια να ελέγξεις με το γκάζι την ουρά στο ντριφτάρισμα.
Τα ηλεκτρικά δεν είναι fun to drive και ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ, έχουν μόνο πολλά άλογα, που στην τελική δεν είναι και δύσκολο να βγάλει ένας ηλεκτροκινητήρας.
ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ. Ωραία, και τώρα ήρθε η στιγμή να ξεχάσετε όλα τα παραπάνω και οι απανταχού petrolheads να αναθεωρήσετε. Κυριολεκτούμε. Γιατί ανάμεσα στους αρνητές ήμασταν και εμείς, μέχρι που βρεθήκαμε στο μπάκετ του νέου Hyundai Ioniq 5 N.
ΕυλόγησοΝ
Γνωρίζαμε φυσικά τι σημαίνει τμήμα «Ν» για την Hyundai έχοντας οδηγήσει τα i20 N και i30 N και λίγο πολύ περιμέναμε κάτι καλό, εδώ όμως οι άνθρωποι της Hyundai το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο και δείχνουν το δρόμο. Γιατί ένα ηλεκτρικό σαν αυτό εδώ, μπορεί να σταθεί απέναντι σε βενζινοκίνητα των 100.000 + ευρώ... Και μακάρι να το ακολουθήσουν οι υπόλοιποι.
Πρώτα από όλα είναι οι επιδόσεις. Δείτε τον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις και μην επικεντρωθείτε απλά στο 0-100 ή τις ρεπρίζ, αλλά στα 650 άλογα και τα 770 Nm ροπής. Ξέρετε πολλά μοντέλα με 650 άλογα σε αυτά τα λεφτά;