Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ

 Σχολιάστε 
110.407 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ

Το νέο Peugeot 3008 πάτησε τους τροχούς του στην Ελλάδα και για πρώτη φορά δεν θα έχει στη γκάμα του diesel και αποκλειστικά βενζινοκίνητες εκδόσεις. Θα είναι διαθέσιμο ως υβριδικό και ηλεκτρικό, το οποίο οδηγήσαμε στη Γαλλία, ενώ μετά το καλοκαίρι θα περιμένουμε και την plug-in του έκδοση. Εμείς δοκιμάζουμε τη βασική του έκδοση με το υβριδικό σύνολο των 136 ίππων που αποτελείται από το γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής.

Έχει κουπέ σχεδίαση και καμπίνα α λα Mercedes

Το εντυπωσιακότερο βέβαια στοιχείο του νέου 3008 είναι η ριζική αλλαγή μέσα έξω. Το αμάξωμά του υιοθετεί μια αεροδυναμική και σπορτίφ γραμμή, με κεκλιμένη οροφή μετατρέποντάς το σε fastback ή coupe crossover και σίγουρα αρκετά πιο μοντέρνο και δυναμικό.

Αντίστοιχα και η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με ένα νέο Panoramic i-Cockpit που ενσωματώνει μια οθόνη 21 ιντσών (συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment) ψηλά στο ταμπλό, θυμίζοντας Mercedes τόσο σαν διάταξη, αλλά και σαν αίσθηση πολυτέλειας.

Έχει μεγαλύτερους χώρους και το πιο φαρδύ κάθισμα στην κατηγορία

Μένοντας στο εσωτερικό, το νέο 3008 καταφέρνει να αυξήσει τους προσφερόμενους χώρους προς τους επιβάτες. Οι πίσω επιβάτες έχουν 4,5 παραπάνω εκ. για τα πόδια τους (σύνολο 20 εκ.), ωστόσο το πιο εντυπωσιακό είναι πως αυξήθηκε ο αέρας για το κεφάλι, παρόλο που έγινε κουπέ. Τέλος, όπως και η προηγούμενη γενιά, έτσι και αυτή μπορεί να υπερηφανεύεται πως έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας με 1,43 μ. που έχει μετρήσει το Test Center μας.

Δεν θα έχει «απλές» εκδόσεις, μόνο πλούσιες

Το νέο Peugeot 3008 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα, το Allure και το GT. Δηλαδή ξεχνάμε τις πιο απλές εκδόσεις Active και Active Plus. Όσον αφορά στον εξοπλισμό του είναι υπερπλήρης (στάνταρ και το i-cockpit), αφού από το πρώτο επίπεδο θα συναντήσουμε κάθε λογής αυτοματισμό και σύστημα υποβοήθησης, όπως επίσης 19άρες ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα έξτρα. Σημαντική αυτή η παράμετρος στη σύγκρισή του με τον ανταγωνισμό.
 
Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6
 

Σελίδα 1Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Σελίδα 2Audi A3 allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic - Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV
Σελίδα 4Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα
Σελίδα 5Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά
Σελίδα 6Νέο Lexus LBX 1,5 Hybrid 136 PS AWD: Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Σελίδα 7Mercedes-Benz GLB 200: Ένα luxury 7-θέσιο SUV
Σελίδα 8Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 9Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS: SUVάκι βενζίνης με τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (12,3 ιντσών)
Σελίδα 10Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 11Νέο Volkswagen Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7: Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL