Το νέο Peugeot 3008 πάτησε τους τροχούς του στην Ελλάδα και για πρώτη φορά δεν θα έχει στη γκάμα του diesel και αποκλειστικά βενζινοκίνητες εκδόσεις. Θα είναι διαθέσιμο ως υβριδικό και ηλεκτρικό, το οποίο οδηγήσαμε στη Γαλλία, ενώ μετά το καλοκαίρι θα περιμένουμε και την plug-in του έκδοση. Εμείς δοκιμάζουμε τη βασική του έκδοση με το υβριδικό σύνολο των 136 ίππων που αποτελείται από το γνωστό 1.200άρη PureTech τούρμπο κινητήρα σε συνεργασία με ένα ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 55 Nm ροπής.
Το εντυπωσιακότερο βέβαια στοιχείο του νέου 3008 είναι η ριζική αλλαγή μέσα έξω. Το αμάξωμά του υιοθετεί μια αεροδυναμική και σπορτίφ γραμμή, με κεκλιμένη οροφή μετατρέποντάς το σε fastback ή coupe crossover και σίγουρα αρκετά πιο μοντέρνο και δυναμικό.
Αντίστοιχα και η καμπίνα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με ένα νέο Panoramic i-Cockpit που ενσωματώνει μια οθόνη 21 ιντσών (συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment) ψηλά στο ταμπλό, θυμίζοντας Mercedes τόσο σαν διάταξη, αλλά και σαν αίσθηση πολυτέλειας.
Έχει μεγαλύτερους χώρους και το πιο φαρδύ κάθισμα στην κατηγορία
Μένοντας στο εσωτερικό, το νέο 3008 καταφέρνει να αυξήσει τους προσφερόμενους χώρους προς τους επιβάτες. Οι πίσω επιβάτες έχουν 4,5 παραπάνω εκ. για τα πόδια τους (σύνολο 20 εκ.), ωστόσο το πιο εντυπωσιακό είναι πως αυξήθηκε ο αέρας για το κεφάλι, παρόλο που έγινε κουπέ. Τέλος, όπως και η προηγούμενη γενιά, έτσι και αυτή μπορεί να υπερηφανεύεται πως έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας με 1,43 μ. που έχει μετρήσει το Test Center μας.
Δεν θα έχει «απλές» εκδόσεις, μόνο πλούσιες
Το νέο Peugeot 3008 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα, το Allure και το GT. Δηλαδή ξεχνάμε τις πιο απλές εκδόσεις Active και Active Plus. Όσον αφορά στον εξοπλισμό του είναι υπερπλήρης (στάνταρ και το i-cockpit), αφού από το πρώτο επίπεδο θα συναντήσουμε κάθε λογής αυτοματισμό και σύστημα υποβοήθησης, όπως επίσης 19άρες ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα έξτρα. Σημαντική αυτή η παράμετρος στη σύγκρισή του με τον ανταγωνισμό.