Το MG 3 εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα κίνησης «Hybrid+» που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (105 άλογα) και έναν ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα) αποδίδοντας συνδυαστικά 194 ίππους. Το ενδιαφέρον -εκτός της μεγάλης ιπποδύναμης που είναι κορυφαία τόσο στα μικρά, όσο και γενικότερα σε full hybrid συστήματα - είναι πως συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων και όχι CVΤ που έχουν τα υβριδικά συνήθως. Μάλιστα, η MG επέλεξε αυτό το κιβώτιο, καθώς μέχρι τα 80 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την κίνηση, συνεπώς οι 3 σχέσεις χρειάζονται σε υψηλότερες ταχύτητες, όταν μπαίνει και το θερμικό μοτέρ.
Έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση στην πόλη (4,6 λτ./100 χλμ.)
To σύνολο καταφέρνει να κρατήσει πολύ χαμηλά την κατανάλωση με μέση τιμή τα 5,8 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις του Test Center, ενώ μέσα στην πόλη καίει 4,6 λτ. χάρη στη μεγάλη μπαταρία του (1,8 kWh, η διπλάσια από τα υπόλοιπα υβριδικά). Σε κάθε περίπτωση, αν βάλεις κάτω τα 194 άλογα που έχει το μοντέλο, πρόκειται για πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, ακόμη και αν είναι στο άνω άκρο των υβριδικών.
41,7 μ. χρειάστηκε για το 100-0 χλμ./ώρα (4 μ. πάνω από το μ.ο.)
Πάντως αν κάτι θέλαμε λίγο καλύτερο, αυτό θα ήταν η αποτελεσματικότητα των φρένων του MG 3. Στη σχετική μέτρηση, το MG3 (με ελαστικά Kumho Solus HS63 195/55 R16), χρειάστηκε 41,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, το οποίο είναι περίπου 4 μέτρα περισσότερα από τον ανταγωνισμό, ενώ η αίσθησή του πεντάλ στην αρχή της διαδρομής είναι κάπως «ξύλινη». Με μεγαλύτερη διάσταση και ελαστικά, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Με σούπερ τιμή, από 20.450 ευρώ, 7 χρόνια εγγύηση & και καλό εξοπλισμό
H τιμή του MG 3 από 20.450 ευρώ, στοιχείο που σε συνδυασμό με τα 7 χρόνια εγγύηση αποτελεί ότι πιο vfm κυκλοφορεί στην αγορά. Επιπροσθέτως έχει και πολύ καλό βασικό εξοπλισμό με οθόνη 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7'', κάμερα οπισθοπορείας, προσαρμοζόμενο cruise control και αυτόματο φρένο μεταξύ άλλων.