ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη

 Σχολιάστε 
131.575 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)

Το MG 3 εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα κίνησης «Hybrid+» που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (105 άλογα) και έναν ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα) αποδίδοντας συνδυαστικά 194 ίππους. Το ενδιαφέρον -εκτός της μεγάλης ιπποδύναμης που είναι κορυφαία τόσο στα μικρά, όσο και γενικότερα σε full hybrid συστήματα - είναι πως συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων και όχι CVΤ που έχουν τα υβριδικά συνήθως. Μάλιστα, η MG επέλεξε αυτό το κιβώτιο, καθώς μέχρι τα 80 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την κίνηση, συνεπώς οι 3 σχέσεις χρειάζονται σε υψηλότερες ταχύτητες, όταν μπαίνει και το θερμικό μοτέρ.

Έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση στην πόλη (4,6 λτ./100 χλμ.)

To σύνολο καταφέρνει να κρατήσει πολύ χαμηλά την κατανάλωση με μέση τιμή τα 5,8 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις του Test Center, ενώ μέσα στην πόλη καίει 4,6 λτ. χάρη στη μεγάλη μπαταρία του (1,8 kWh, η διπλάσια από τα υπόλοιπα υβριδικά). Σε κάθε περίπτωση, αν βάλεις κάτω τα 194 άλογα που έχει το μοντέλο, πρόκειται για πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, ακόμη και αν είναι στο άνω άκρο των υβριδικών.

41,7 μ. χρειάστηκε για το 100-0 χλμ./ώρα (4 μ. πάνω από το μ.ο.)

Πάντως αν κάτι θέλαμε λίγο καλύτερο, αυτό θα ήταν η αποτελεσματικότητα των φρένων του MG 3. Στη σχετική μέτρηση, το MG3 (με ελαστικά Kumho Solus HS63 195/55 R16), χρειάστηκε 41,7 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, το οποίο είναι περίπου 4 μέτρα περισσότερα από τον ανταγωνισμό, ενώ η αίσθησή του πεντάλ στην αρχή της διαδρομής είναι κάπως «ξύλινη». Με μεγαλύτερη διάσταση και ελαστικά, τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.

Με σούπερ τιμή, από 20.450 ευρώ, 7 χρόνια εγγύηση & και καλό εξοπλισμό

H τιμή του MG 3 από 20.450 ευρώ, στοιχείο που σε συνδυασμό με τα 7 χρόνια εγγύηση αποτελεί ότι πιο vfm κυκλοφορεί στην αγορά. Επιπροσθέτως έχει και πολύ καλό βασικό εξοπλισμό με οθόνη 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7'', κάμερα οπισθοπορείας, προσαρμοζόμενο cruise control και αυτόματο φρένο μεταξύ άλλων.
 
Διαβάστε εδώ αναλυτικά τη δοκιμή του MG3 hybrid+ 194 PS
 

Σελίδα 1Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Σελίδα 2Audi A3 allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic - Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV
Σελίδα 4Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα
Σελίδα 5Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά
Σελίδα 6Νέο Lexus LBX 1,5 Hybrid 136 PS AWD: Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Σελίδα 7Mercedes-Benz GLB 200: Ένα luxury 7-θέσιο SUV
Σελίδα 8Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 9Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS: SUVάκι βενζίνης με τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (12,3 ιντσών)
Σελίδα 10Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 11Νέο Volkswagen Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7: Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
Hyundai
MERCEDES COLISION CARE