Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV

 Σχολιάστε 
110.392 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV

To νέο Ford Puma  θέλει να συνεχίσει την πορεία του προ-ανανέωσης μοντέλου, που έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή μικρά SUV. Πλέον είναι διαθέσιμο σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με διαφορετικό χαρακτήρα η καθεμία, ενώ όσον αφορά τους κινητήρες του, δεν αλλάζει η πετυχημένη συνταγή του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Θα τον συναντήσουμε εκ νέου σε δύο εκδοχές, 125 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 7 σχέσεων και με 155 ίππους, αποκλειστικά ως αυτόματο. Εμείς το δοκιμάζουμε στην αυτόματη έκδοση των 125 ίππων, η οποία κοστίζει από 28.546 ευρώ. Εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

2 μεγάλες οθόνες & τετραγωνισμένο τιμόνι στην καμπίνα

Το ανανεωμένο Puma σχεδιαστικά αλλάζει μόνο στα νέα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων και τη μετατόπιση του σήματος από το καπό στη γρίλια. Οι σημαντικές διαφορές ωστόσο εντοπίζονται στο εσωτερικό του , όπου το αυτοκίνητο εξοπλίζεται τώρα με 12,8 ιντσών πίνακα infotainment (ήταν 12,3 ιντσών) αλλά και μια οθόνη αφής 12 ιντσών που είναι πλέον ενσωματωμένη μέσα στο ταμπλό.
 
Το ανανεωμένο Puma διαθέτει ελαφρώς φρεσκαρισμένα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που ενσωματώνουν τώρα νέα γραφικά, με τα μπροστινά φώτα προαιρετικά να εφοδιάζονται με τεχνολογία matrix LED.

Το πιο fun2drive μικρό crossover

Αυτό που παραμένει πάντως απαράλλαχτο είναι το απολαυστικό οδηγικό του προφίλ. Το Puma έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του. Χαίρεσαι να το οδηγείς, γιατί είναι ένα αυτοκίνητο, που δε βασίζεται στα ηλεκτρονικά για να στρίψει, αλλά στο τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και την καλορυθμισμένη ανάρτηση.

Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και από οικογενειακό SUV, με έξτρα ειδικό κουτί από κάτω

Παράλληλα το Puma, εντυπωσιάζει με το χώρο αποσκευών του. Διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις και χωρητικότητα 456 λτ.. Επιπλέον υπάρχει και MegaBox, ένας βαθύς έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λτ., κάτω από το δάπεδο, ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με  λάστιχο. Έτσι με συνολική χωρητικότητα 536 λτ. είναι το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ όλης της κατηγορίας.
 
Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV
 

Σελίδα 1Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Σελίδα 2Audi A3 allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic - Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV
Σελίδα 4Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα
Σελίδα 5Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά
Σελίδα 6Νέο Lexus LBX 1,5 Hybrid 136 PS AWD: Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Σελίδα 7Mercedes-Benz GLB 200: Ένα luxury 7-θέσιο SUV
Σελίδα 8Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 9Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS: SUVάκι βενζίνης με τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (12,3 ιντσών)
Σελίδα 10Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 11Νέο Volkswagen Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7: Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL