Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά

 Σχολιάστε 
110.391 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2024)
Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά

Η γκάμα του Jeep Avenger συμπληρώθηκε με μια ήπια υβριδική έκδοση 100 ίππων, που χρησιμοποιεί το 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis (δες εδώ πώς λειτουργεί). Αν και mild hybrid το Jeep Avenger μπορεί να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης.

Καίει λιγότερο 30% λιγότερο μέσα στην πόλη σε σχέση με το χειροκίνητο Avenger των επίσης 100 ίππων

Το όφελος στην κατανάλωση είναι αισθητό κυρίως στην αστική χρήση. Oι μετρήσεις μας έδειξαν πως το χειροκίνητο Avenger των 100 ίππων στην πόλη «καίει» 9,1 λτ./100 χλμ., ενώ το αυτόματο και ήπια υβριδικό της δοκιμής (επίσης με 100 άλογα) καταναλώνει 6,6 λτ./100 χλμ.. Οι μετρήσεις μέσης κατανάλωσης του ήπια υβριδικού Avenger, που περιλαμβάνουν όλες τις συνθήκες οδήγησης, έδειξαν μέση τιμή κατανάλωσης βενζίνης 7,1 λτ./100 χλμ., όταν για το χειροκίνητο είναι 7,7 λτ./100 χλμ.. Μεγάλη διαφορά!

Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και έτσι προσπερνάει πιο γρήγορα από το χειροκίνητο Avenger

Δεύτερο σημαντικό όφελος του mild hybrid συστήματος είναι οι αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με το συμβατικό, χειροκίνητο Avenger των 100 ίππων. Ειδικά δε η διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. (με kickdown ήτοι με το αυτόματο κατέβασμα μιας ή και περισσότερων σχέσεων στο απότομο πάτημα του γκαζιού) από 7,9 δλ. (με 4η σχέση).

Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα

Αφού μιλάμε για Jeep δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε και με το… κυνήγι της περιπέτειας, έστω και της light. Όπως και οι άλλες εκδόσεις, έτσι και το Avenger e-hybrid έχει το σύστημα Selec-Terrain με λειτουργίες οδήγησης για κίνηση σε άμμο, λάσπη και χιόνι (Sand, Mud, Snow), μαζί με τις «κλασσικές» πλέον Eco, Normal και Sport. Ως εκ τούτου, η απόδοση του κινητήρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα διαμορφώνονται αναλόγως της ρύθμισης και των συνθηκών πρόσφυσης.
 
Χάρη σε αυτό, και με επιπλέον συμμάχους την αυξημένη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά) και τους κοντούς προβόλους, το Jeep Avenger e-hybrid θα κινηθεί χωρίς ιδιαίτερο άγχος και πρόβλημα σε πατημένους χωματόδρομους και λογικές κακοτοπιές.
 
Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6
 

Σελίδα 1Τα 10 καλύτερα -για εμάς- αυτοκίνητα του 2024 μέχρι στιγμής
Σελίδα 2Audi A3 allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic - Ψήλωσε για να θυμίζει SUV
Σελίδα 3Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV: Το πιο fun2drive μικρό SUV
Σελίδα 4Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό που στρίβει & έχει 650 άλογα
Σελίδα 5Jeep Avenger e-Hybrid 1,2T 100 PS MHEV DCT-6: Το πιο off-road SUVάκι (ξε)παρκάρει ηλεκτρικά
Σελίδα 6Νέο Lexus LBX 1,5 Hybrid 136 PS AWD: Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV
Σελίδα 7Mercedes-Benz GLB 200: Ένα luxury 7-θέσιο SUV
Σελίδα 8Νέο MG3 hybrid+ 194 PS: Μικρό υβριδικό με κάτω από 5 λίτρα κατανάλωση στην πόλη
Σελίδα 9Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS: SUVάκι βενζίνης με τη μεγαλύτερη οθόνη της κατηγορίας (12,3 ιντσών)
Σελίδα 10Νέο Peugeot 3008 1,2 Hybrid 136 PS e-DCS6: Πιο premium από ποτέ
Σελίδα 11Νέο Volkswagen Tiguan 1,5 eTSI 150 PS DSG7: Αυτόματο, ήπια υβριδικό με 150 άλογα
TI YOKOHAMA AGORAZO
Fia