ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,2 PureTech, 3κύλινδρος, turbo βενζινοκινητήρας του Peugeot 308 στην πράξη αποδεικνύεται ο γρηγορότερος και ο αποδοτικότερος της δοκιμής μας.

Κινητήρες: Leon-τάρι το Peugeot 308

36.365 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2017)

Τα τρία μοντέλα της δοκιμής μας έχουν ως κοινό παράγοντα τους τρικύλινδρους downsized κινητήρες με υπερτροφοδότηση. Από πλευράς επιδόσεων αυτός που ξεχωρίζει είναι ο 1.200άρης PureTech του 308, απόλυτα φυσιολογικό αφού είναι το ισχυρότερο από τα τρία μοτέρ με απόδοση 130 αλόγων. Το κυριότερο όμως ωστόσο είναι τα 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. γεγονός που του χαρίζει πολλά αποθέματα ροπής από χαμηλά σαν diesel, γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών και όλα αυτά με χαμηλή κατανάλωση (6,9 λτ./100 χλμ.). 
 
Την ίδια κατανάλωση έχει και ο 1.000άρης Ecoboost του Focus, με παραπλήσια απόδοση (125 ίπποι), ο οποίος ωστόσο βγάζει ακόμα πιο χαμηλά, στις 1.400 σ.α.λ. τη μέγιστη ροπή του των 170 Νm, χαρίζοντας  ζωντάνια σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Από την άλλη όμως, τo βαρύ αμάξωμα δεν τον αφήνει να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, χωρίς ωστόσο και να υστερεί σημαντικά. 
 
Τέλος ο 1,0 TSI βενζινοκινητήρας του Volkswagen Group (115 ίπποι και 200 Nm ροπής) του SEAT Leon εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ελαφρότητα της μοντέρνας πλατφόρμας MQB και εμφανίζει κορυφαίες επιδόσεις, υπερτερώντας, χάρη και στο συνδυασμό του με DSG κιβώτιο, στις ρεπρίζ των άλλων δύο μοντέλων, παρά το γεγονός πως υστερεί σε δύναμη. Παράλληλα στην πράξη κατέγραψε με μικρή διαφορά και την μικρότερη κατανάλωση με 6,7 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
VW