Η εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων είναι καλαίσθητη σε κάθε περίπτωση με το καθένα να προσελκύει με διαφορετικό τρόπο τον παρατηρητή.
Πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά είναι το Peugeot 308 με πιο αρμονική συνύπαρξη της δυναμικής και εκλεπτυσμένης αισθητικής, κάτι που οφείλεται στις λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, στα λεπτεπίλεπτα φανάρια και τα έντονα νεύρα στο πλάι του αμαξώματος.
Το Ford Focus από την άλλη θα το προτιμήσουν όσοι αρέσκονται σε πιο δυναμικά αμαξώματα, με τα επιμέρους στοιχεία όπως εντυπωσιακό μπροστινό μέρος με την χρωμιωμένη, «κυψελωτή» τραπεζοειδή μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes, να του προσδίδουν αυτό το χαρακτηρισμό.
Από την πλευρά του, το Leon έχει να αντιπαρατάξει το πιο compact και «αθλητικό σουλούπι» από τα τρία μοντέλα, διαθέτοντας έντονες ακμές και γωνίες, τόσο μπροστά όσο και πίσω, αλλά ταυτόχρονα και επίπεδες επιφάνειες.
Επειδή οδηγώ 308 επι δυο χρόνια, όποιος το σκέφτεται να ξέρει οτι πρόκειται για μεγάλης αξίας hatchback που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο a3, σειρά 1 bmw, a class, golf και Astra.
Επειδή οδηγώ 308 επι δυο χρόνια, όποιος το σκέφτεται να ξέρει οτι πρόκειται για μεγάλης αξίας hatchback που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο a3, σειρά 1 bmw, a class, golf και Astra.
1)LEON 2)FOCUS 3)308