Στο δρόμο: Απόλαυση επί 3, μικρό προβάδισμα για Focus
36.361 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2017)
Τα τρία μοντέλα θα προσφέρουν μεγάλη απόλαυση στον οδηγό, αφού ως κοινό παρονομαστή έχουν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τους. Η αίσθηση που θα αποκομίσει κάποιος πίσω από το τιμόνι τους είναι αυτή της απόλαυσης και της αδημονίας να στείλει στο ναδίρ το αριστερό πεντάλ και στο ζενίθ την αδρεναλίνη του…
Το Ford Focus στις λεπτομέρειες αποδεικνύεται το πιο απολαυστικό, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στη διάταξη της πίσω ανάρτησής του με πολλαπλούς συνδέσμους, καθώς είναι και το μοναδικό από τα τρία μοντέλα με αυτή τη δομή, αφού τα Leon και 308 ακολουθούν αρχιτεκτονική ημιάκαμπτου άξονα. Παράλληλα το στιβαρό πλαίσιο που διαθέτει το μοντέλο της Ford και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να παρακαλάς να πετύχεις στο διάβα σου στροφιλίκια.
Όχι πως θα σε χαλάσει να συναντήσεις στροφιλίκια με το 308… Η οδική συμπεριφορά του γαλλικού μοντέλου και η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία απορροφά υπερ-αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -χωρίς όμως να είναι πλαδαρή, είναι το στοιχείο που σε κερδίζει αμέσως μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι του γαλλικού μοντέλου. Έτσι, το μπροστινό μέρος μπαίνει με σιγουριά στις κλειστές στροφές, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί, σύμφωνα δηλαδή με τα πρότυπα της… γαλλικής σχολής. Βέβαια, στην όλη θετική αίσθηση συμβάλλει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σωστό βάρος, είναι καλό σε πληροφόρηση, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι βολεύει τόσο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και κατά τους επιτόπιους ελιγμούς μέσα στην πόλη.
Από την άλλη το πιο ελαφρύ και άκαμπτο αμάξωμα και η νέα πλατφόρμα του SEAT Leon, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και την καλή θέση οδήγησης, χαρίζει στο ισπανικό μοντέλο ισορροπία άνεσης και δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα. Η ανάρτηση, βέβαια, είναι λίγο σφιχτή, ωστόσο αυτή δεν κουράζει τους επιβάτες μέσα στην πόλη, παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες.
Επειδή οδηγώ 308 επι δυο χρόνια, όποιος το σκέφτεται να ξέρει οτι πρόκειται για μεγάλης αξίας hatchback που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο a3, σειρά 1 bmw, a class, golf και Astra.
Επειδή οδηγώ 308 επι δυο χρόνια, όποιος το σκέφτεται να ξέρει οτι πρόκειται για μεγάλης αξίας hatchback που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο a3, σειρά 1 bmw, a class, golf και Astra.
1)LEON 2)FOCUS 3)308