SEAT Leon 1,0 TSI 115 PS
+ Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, τιμή αγοράς, ευελιξία
- Λιτή σχεδίαση του ταμπλό, απόσβεση κάποιων ανωμαλίων
Peugeot 308 1,2 PureTech 130 PS
+ Επιδόσεις και κατανάλωση κινητήρα, λειτουργία ανάρτησης και ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό
- Ορατότητα προς τα πίσω, ταχύτητα του συστήματος πολυμέσων
Ford Focus 1,0 Ecoboost 125 PS
+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς
- Χώρος αποσκευών και ωφέλιμο πλάτος πίσω, αποτελεσματικότητα φρένων (συγκριτικά)
Ο fun to drive οδηγός με κλειστά μάτια θα έπαιρνε και τα τρία μοντέλα, συνεπώς η απόφασή του θα είναι δύσκολη. Από τη μία το Ford Focus με την πιο δυναμική συμπεριφορά σε κλειστά κομμάτια με πολλές στροφές, από την άλλη το 308 με τη γαλλική ανάρτηση «χαλί» και την παραπάνω ισχύ και κερασάκι στην τούρτα εκρηκτικό και πάντα σπορτίφ SEAT Leon. Δύσκολη απόφαση, αλλά ίσως δίναμε ένα μικρό πλεονέκτημα στο Focus, λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που διαθέτει.
Ο Value For Money θα πρέπει να σκεφτεί τι ακριβώς είναι αυτό που θέλει περισσότερο, οικονομία ή ποιότητα. Αναμφίβολα αν το πρώτο του μέλημα είναι η οικονομία τότε τα Focus και Leon έχουν τον πρώτο λόγο με τιμή γύρω στις 15.000 ευρώ. Από την άλλη όπως γράψαμε και πιο πάνω το 308 είναι το πιο καινούριο και εξελιγμένο μοντέλο, με περισσότερη ισχύ, φορτωμένο με περισσότερη τεχνολογία και πιο πλήρη εξοπλισμό, συνεπώς η διαφορά στην τιμή είναι δικαιολογήσιμη.
Ο high-tech τύπος θα επιλέξει το Peugeot 308 με σχετική ευκολία, αφού από τα τρία μοντέλα διαθέτει τα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα και είναι και το πιο εξελιγμένο, λογικό αφού άλλωστε είναι και το πιο καινούριο από τα τρία μοντέλα. Μεταξύ άλλων διαθέτει στοιχεία όπως σύστημα multimedia με οθόνη αφής 9,7 ιντσών, η οποία ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, διζωνικό κλιματισμό, φώτα LED, καθώς και το ειδικό πακέτο ορατότητας με αυτόματη λειτουργία προβολέων, υαλοκαθαριστήρων και φωτισμό συνοδείας Follow me home.
Επειδή οδηγώ 308 επι δυο χρόνια, όποιος το σκέφτεται να ξέρει οτι πρόκειται για μεγάλης αξίας hatchback που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο a3, σειρά 1 bmw, a class, golf και Astra.
1)LEON 2)FOCUS 3)308