ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κορυφαία επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου σημείωσε το Ford Fiesta με 77 χλμ./ώρα, στοιχείο που πιστοποιεί το εξαιρετικό οδηγικό του ταμπεραμέντο.

Το Peugeot 208 είναι ένα από τα ασφαλέστερα μικρά στην αποφυγή κινδύνου, όπως έδειξε και η επίδοσή του στο Elk Test.

Τα καλύτερα στην αποφυγή κινδύνου

73.883 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2019)

Το τεστ αποφυγής κινδύνου (Elk Test) έχει ως βασικό σκοπό να αναδείξει την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στην περίπτωση που αυτό επιχειρήσει απότομο ελιγμό αποφυγής εμποδίου. Είναι δηλαδή η αβίαστη ενέργεια να αλλάξει ακαριαία κατεύθυνση και να επανέλθει στη λωρίδα του, όταν ο οδηγός χρησιμοποιήσει µόνο το τιµόνι, για τον ελιγµό αυτόν. Η αξιολόγηση γίνεται µε βάση την µέγιστη ταχύτητα που µπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί ανάµεσα στις κορίνες που οριοθετούν την διαδικασία, χωρίς, όχι µόνο να ακουµπήσει κάποια κορίνα, αλλά έχοντας µια φυσική ροή στην κίνησή του.

Κορυφαία επίδοση για το Ford Fiesta
Απίθανη επίδοση από το Ford Fiesta, που κυριολεκτικά «έσκισε» με επίδοση 77 χλμ./ώρα δείχνοντας το κορυφαίο επίπεδο των δυναμικών του χαρακτηριστικών. Αμέσως επόμενο είναι το Peugeot 208 με 74 χλμ./ώρα, που επίσης διακρίνεται για την άμεση και σπορτίφ οδική του συμπεριφορά. Για όσους έχουν παρακολουθήσει την εξέλιξη της Kia τα τελευταία χρόνια, η επίδοση του Rio δεν αποτέλεσε έκπληξη και η οποία με 73,5 χλμ./ώρα χάρισε στο κορεάτικο μικρό την 3η θέση του βάθρου μετά μάλιστα και από την επιβολή ποινής 1,5 χλμ./ώρα μιας και το μοντέλο που δοκιμάσαμε έφερε τροχούς μεγαλύτερους από αυτούς που έχει η πιο δημοφιλής εμπορικά έκδοση. Την ίδια επίδοση με 73 χλμ./ώρα σημείωσαν τα SEAT Ibiza, Toyota Yaris , VW Polo και Renault Clio, τα οποία αρνήθηκαν να σημειώσουν καλύτερο αποτέλεσμα, ωστόσο το γαλλικό μοντέλο δέχτηκε ποινή 1,5 χλμ./ώρα λόγω μεγαλύτερων ελαστικών επίσης. Στα 71 ήταν η επιτυχημένη προσπάθεια του Opel Corsa, που είναι μια καθόλα αξιοπρεπής επίδοση αν λάβουμε υπΆ όψιν πως μιλάμε για ένα μοντέλο που εξελίχθηκε αρκετά χρόνια πιο πριν. Aπό το Nissan Micra ομολογούμε πως περιμέναμε κάτι καλύτερο από τα 69 χλμ./ώρα, την ίδια ακριβώς με τη Skoda Fabia που στοχεύει περισσότερο στην άνεση. Το ίδιο κάνει και το Citroen C3, το οποίο πέτυχε επίδοση 68,5 χλμ./ώρα μετά από την ποινή για τα μεγαλύτερα ελαστικά, που έφερε. Τα υψηλοπρόφιλα ελαστικά του Hyundai i20 ευνοούν την άνεση, όχι όμως και μια δοκιμασία, όπως το Elk Test και έτσι το κορεάτικο μικρό κατάφερε επίδοση 68 χλμ./ώρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL