ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ποιες είναι οι χειρότερες εμμονές των κατασκευαστών αυτοκινήτου; Είναι η ταυτότητα κάθε μάρκας ή τα κουσούρια της;

Ποιες είναι οι χειρότερες εμμονές των κατασκευαστών αυτοκινήτου; Είναι η ταυτότητα κάθε μάρκας ή τα κουσούρια της;

Τα κολλήματα των κατασκευαστών

7.519 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2016)

Είναι προσκόλληση στο παρελθόν ή υπάρχει πραγματικός λόγος; Γιατί οι κατασκευαστές έχουν συγκεκριμένες «εμμονές», όπως η Porsche με την μίζα που βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι;

Παραδείγματα τέτοιων «εμμονών» από τη μεριά των κατασκευαστών υπάρχουν πολλά στον κόσμο της αυτοκίνησης. Τα Porsche για παράδειγμα έχουν τη μίζα αριστερά από το τιμόνι (κουσούρι που τους έμεινε από το Le Mans - οι οδηγοί ξεκινούσαν τρέχοντας προς τα αυτοκίνητα και έχοντας τη μίζα αριστερά κέρδιζαν πολύτιμο χρόνο στην εκκίνηση), τα Mercedes έχουν ποδόφρενο (το οποίο έχει εξελιχθεί σε ηλεκτρικό, αλλά πάλι βρίσκεται πάνω από το αριστερό γόνατο του οδηγού), ο ήχος των flash των BMW είναι ο ίδιος εδώ και πόσες δεκαετίες, όπως και το πορτοκαλί χρώμα στον πίνακα οργάνων, στα Citroen -πιο παλιά κυρίως- το τιμόνι είχε μία ακτίνα, ωστόσο ακόμη και σήμερα έχουν πιο «περίεργα» τιμόνια και ου τω καθεξής. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Γιατί όμως οι κατασκευαστές έχουν τις παραπάνω «εμμονές»; Κάποιοι θα ισχυριστούν πως με αυτό τον τρόπο κρατούν αναλλοίωτη την ταυτότητά τους και τους πελάτες τους ευχαριστημένους. Γιατί είναι πολύ σημαντικό για μία μάρκα να κρατάει πιστούς πελάτες. Θυμούμαστε, που όταν οι διακόπτες της E-Class μεταφέρθηκαν από την κονσόλα στις πόρτες, κάποιοι «ξίνισαν». 
Αλλοι, πάλι θα ισχυριστούν πως οι «εμμονές» αυτές υπάρχουν για το θεαθήναι και μόνο, για εμπορικούς σκοπούς. Ποιος ο λόγος, δηλαδή, να βρίσκεται η μίζα αριστερά από το τιμόνι. Την ταυτότητά της μία μάρκα μπορεί να την διατηρήσει με άλλα πιο σημαντικά. Με την ποιότητα, την σχεδίαση, την οδική συμπεριφορά. Με παράγοντες σημαντικούς που συνθέτουν το χαρακτήρα της.

Εσείς, όμως τι λέτε; Σας έρχονται στο νου άλλα τέτοια παραδείγματα «εμμονών» των κατασκευαστών; Και πως το κρίνετε; Υπάρχουν μόνο για το θεαθήναι, ή συμβάλλουν στην διατήρηση της ταυτότητας μίας μάρκας;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
LINGLONG VS GOODYEAR