SEAT Ateca 2,0 TDI 150 PS 4DRIVE: Ένα 2λιτρο στην παρέα με τα 1.600άρια
126.051 Επισκέψεις στο άρθρο
Το πρώτο αυθεντικό SUV της SEAT στη βασική τετρακίνητη diesel εκδοχή του κινείται από τον 2,0 TDI του ομίλου VW, που αποδίδει 150 ίππους με 340 Nm ροπής από τις 1.750-3.000 σ.α.λ. Είναι το μόνο 2λιτρο μοντέλο, που καταφέρνει να μπει στο club με τα πιο οικονομικά diesel 4Χ4 SUV. Εκτός από την χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ο κινητήρας αποδεικνύεται και οικονομικός, αφού κινεί το Ateca απαιτώντας 7,4 λτ./100 χλμ. (πραγματική μέση κατανάλωση by Auto Τρίτη). Σε αυτό βοηθά τόσο το συγκρατημένο βάρος ένεκα της MQB πλατφόρομας, όσο το 6άρι κιβώτιο και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, που δίνει κίνηση κυρίως στους εμπρός τροχούς σε κανονικές συνθήκες. Η ισπανική φίρμα υπόσχεται 5,1 λτ./100 χλμ. Το ισπανικό μικρομεσαίο SUV αποτελεί μια από τις νέες και πιο αξιόλογες καλύτερες προτάσεις της αγοράς προσφέροντας ευρυχωρία, καλή σχέση αξίας-τιμής, δυναμική οδική συμπεριφορά και απόσταση 189 χλστ. από το έδαφος! Οι τιμές της συγκεκριμένης έκδοσης ξεκινούν από 27.395 ευρώ.
Πως τα οδηγατε και βγαίνουν αυτά τα νουμερα??? Το ξαναγράφω έχω το Suzuki S cross 1.6Diesel all grip και η υψηλότερη κατανάλωση που έχω δει είναι 6.5 lit ρυθμισμένο στο sport mode και να πηγαίνω με 140 με 150 χλμ σε ταξίδι και μετά οδήγηση σε πόλη μέσα.Γεμισμα, μέτρηση από αντλία σε αντλία και 6.5 lit.....
Πως τα οδηγατε και βγαίνουν αυτά τα νουμερα??? Το ξαναγράφω έχω το Suzuki S cross 1.6Diesel all grip και η υψηλότερη κατανάλωση που έχω δει είναι 6.5 lit ρυθμισμένο στο sport mode και να πηγαίνω με 140 με 150 χλμ σε ταξίδι και μετά οδήγηση σε πόλη μέσα.Γεμισμα, μέτρηση από αντλία σε αντλία και 6.5 lit.....
γιατι μονο χειροκινητο κιβωτιο ????? καντε το ιδιο με αυτοματα-ημιαυτοματα κιβωτια και με βενζινη παρακαλω.................
Για να πάρεις mokka με 30 plus χιλ. € έναντι των υπολοίπων, μόνο αν το πουλάει ο αδελφός σου ή κάτι τέτοιο...