Με τον 1.300άρη Multijet ΙΙ στο μοδάτο 500Χ, η Fiat κάνει ματ στο downsizing των diesel crossover, συνδυάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την ελευθερία κίνησης ενός μοντέλου του είδους με την οικονομία του μικρότερου σε κυβισμό diesel συνόλου της κατηγορίας.
+ Εμφάνιση αμαξώματος και εσωτερικού, ποιότητα-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης
- Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Η Fiat βάζει και στο 500Χ τη νεότερη, Euro 6 έκδοση του 1.300άρη Multijet κινητήρα diesel, δημιουργώντας έτσι την αρχική πετρελαιοκίνητη έκδοση στη γκάμα. Παράλληλα, η νέα αυτή έκδοση του Fiat 500X είναι και η μικρότερη σε κυβισμό επιλογή μεταξύ όλων των diesel compact crossover της αγοράς, δίνοντας έτσι και μια επιπλέον οικονομική χροιά σε ό,τι αφορά στην ασφάλιση, τα τεκμήρια διαβίωσης κ.ο.κ. Σημειώνουμε επίσης, ότι όπως συνηθίζεται πλέον, η νέα επιλογή του 500Χ είναι αμιγώς προσθιοκίνητη.
thod εισαι λαθος φιλε μου εγω αγορασα το 1.6 πετρελαιο εκδοση lounge με το κλειδι στο χερι και ωφελος αποσυρσης 20.700 πραγματικα απιστευτη τιμη και το αμαξι απιστευτο μετα απο 8.000 χλμ περιπου.
το οδηγησα και το αγαπησα, ειχε κατι το ιδιαιτερο,
κιβωτιο αριστο και κινητηρας, αναρτηση λιγο σκληρη σαν του
ΒΜW X1 αφου ειναι πιο ψηλο αυτοκινητο.
ξεχωριστο αυτοκινητο που μου φανηκε αρκετα γερο.
thod εισαι λαθος φιλε μου εγω αγορασα το 1.6 πετρελαιο εκδοση lounge με το κλειδι στο χερι και ωφελος αποσυρσης 20.700 πραγματικα απιστευτη τιμη και το αμαξι απιστευτο μετα απο 8.000 χλμ περιπου.
το οδηγησα και το αγαπησα, ειχε κατι το ιδιαιτερο, κιβωτιο αριστο και κινητηρας, αναρτηση λιγο σκληρη σαν του ΒΜW X1 αφου ειναι πιο ψηλο αυτοκινητο. ξεχωριστο αυτοκινητο που μου φανηκε αρκετα γερο.
ένα σκασμό λεφτά που για πλάκα θα πάει 20000.... για να πάρεις fiat 1.3 mtj .... και θα πρέπει να πιστέψουμε ότι είναι ευκαιρία... ρε τι λέτε !!!!
στις γυναικες!