Η αναλυτική δοκιμή στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί αυτή την Τρίτη 22 Μαρτίου.
Test: Fiesta 1,5 TDCi 95 PS
27.470 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2016)
To Fiesta φοράει τον νέο 1,5 Euro6 TDCi πετρελαιοκινητήρα της Ford και ενισχύει την θέση του στην αγορά, προτάσσοντας ένα ακόμα πιο πλήρες και οικονομικό προφίλ.
Μετά το Focus ήρθε και η σειρά του Fiesta να εφοδιαστεί με το νέο Duratorq πετρελαιοκινητήρα της Ford, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6. Mε μόλις 100 κ.εκ. μικρότερη χωρητικότητα, ο νέος αυτός κινητήρας παρουσιάζει την ίδια απόδοση ισχύος και ελαφρώς αυξημένη ροπή, έχει όμως πιο ραφιναρισμένη και ελαφρώς πιο οικονομική λειτουργία. Κατά τα άλλα, το Fiesta και σε αυτή την έκδοση συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα καλύτερα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς συνολικά, με βασικά του όπλα την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, την καλή ποιότητα κατασκευής αλλά και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού.
Η αναλυτική δοκιμή στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί αυτή την Τρίτη 22 Μαρτίου.
Καλο το φιεστακι με τον νεο ντιζελ,αλλα ακριβο για αυτα που προσφερει σε εξοπλισμο,τα γνωστα θεματα 5αρι σασμαν,ταμπουρο,απουσια οθονης αφης,ελλειψη χειρολαβων για ξεκουραση χεριων και κρατημα.
Καλυτερα να περιμενετε 1-1,5 χρονο τη νεα γενια που υποθετω θα εχει και το sync 3.
Τα σωστά οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά το καθιστουν πρότυπο στην κλάση του. Πρότυπο οδηγικής συμπεριφοράς μικρού αυτοκινήτου.
Καλο το φιεστακι με τον νεο ντιζελ,αλλα ακριβο για αυτα που προσφερει σε εξοπλισμο,τα γνωστα θεματα 5αρι σασμαν,ταμπουρο,απουσια οθονης αφης,ελλειψη χειρολαβων για ξεκουραση χεριων και κρατημα. Καλυτερα να περιμενετε 1-1,5 χρονο τη νεα γενια που υποθετω θα εχει και το sync 3.
πιο μεγαλο ,και εχει τα ιδια λεφτα....