Πολύ καλύτερη απόδοση στη ζέστη έχει το ηλεκτρικό σύνολο του Hyundai Ioniq 6. Αυτό «λένε» τα αποτελέσματα του test αυτονομίας μας, καθώς το κορεατικό sedan κέρδισε 8% στην μπαταρία του, ολοκληρώνοντας τη δοκιμή στο 24% (από 16% που είχε την πρώτη φορά). Υπενθυμίζεται ότι στη διάθεσή μας και τις δύο φορές είχαμε το 4κίνητο Ioniq 6 των 325 ίππων, μοντέλο με μπαταρία ιόντων λιθίου ονομαστικής χωρητικότητας 77,4 kWh.
Η αεροδυναμική σχεδίαση του Hyundai Ioniq 6 συμβάλλει στην μεγαλύτερη αυτονομία, με το κορεατικό sedan να «καίει» 2 kWh λιγότερες στα 100 χλμ./ώρα στη ζέστη, συγκριτικά με τις πιο ήπιες καιρικές συνθήκες.
Η παραπάνω κερδισμένη μπαταρία στο ηλεκτρικό της Hyundai συνεπάγεται 3 παραπάνω χλμ. για κάθε 10% της μπαταρίας του, άρα και 30 παραπάνω χιλιόμετρα συνολικής αυτονομίας στο 100%. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το Ioniq 6 «καίει» 2 κιλοβατώρες λιγότερες, καθώς από τις 19,4 kWh/100 του πρώτου test τώρα «έπεσε» στις 17,5 kWh/100 χλμ..