Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mercedes EQA: Από το 18% τερμάτισε στο 21%

 Σχολιάστε 
89.075 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2024)
Mercedes EQA: Από το 18% τερμάτισε στο 21%
2 Φωτογραφίες »

Στο πρώτο test αυτονομίας η Mercedes EQA 250+ αποτέλεσε μία από τις ευχάριστες εκπλήξεις, καθώς παρά τη μικρή μπαταρία της σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα (70,9 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα) κάλυψε απόσταση μεγαλύτερη των 310 χιλιομέτρων για με το 80%. Αυτή τη φορά, το ίδιο ποσοστό μπαταρίας έφτασε για να κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, καθώς το luxury οικογενειακό SUV έκανε 322 χλμ. με το ίδιο ποσοστό μπαταρίας. Ή για να τ πούμε διαφορετικά, στο ίδιο σημείο τερματισμού έφτασε με υπόλοιπο μπαταρίας 21%, από 18% που είχε στο πρώτο test αυτονομίας.


Η Mercedes EQA 250+ είναι συγκλονιστικά στιβαρή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας πίσω από το τιμόνι της.
2 Φωτογραφίες »

Η Mercedes EQA 250+ είναι συγκλονιστικά στιβαρή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας πίσω από το τιμόνι της.

 
Η παραπάνω διαφορά στην μπαταρία εξασφαλίζει στη Mercedes EQA συνολική αυτονομία 408 χιλιομέτρων για το 100%, από τα 390 χλμ. αυτονομίας ταξιδιού που είχαμε σε ήπιες καιρικές συνθήκες. Στα της κατανάλωσης, σε θερμοκρασίες 31-39ο Κελσίου η Mercedes EQA έχει μέση πραγματική κατανάλωση 17,4 kWh/100 χλμ., ενώ στο πρώτο test αυτονομίας καταγράψαμε 18 kWh/100 χλμ..
 
Mercedes EQA+
Ισχύς 190 PS
Μέγεθος μπαταρίας (ονομαστικό/ωφέλιμο)* 73,9/70,5 kWh
Φόρτιση DC 110 kW
Χρόνος φόρτισης 0-80% σε 35 λεπτά
Υπόλοιπο μπαταρίας σε κανονικές συνθήκες 18%
Υπόλοιπο μπαταρίας στη ζέστη 21%
Μέση αυτονομία για κάθε 10% σε κανονικές συνθήκες 39 χλμ.
Μέση αυτονομία για κάθε 10% στη ζέστη 40,8 χλμ.
Μέση κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες 18 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση στη ζέστη 17,4 kWh/100 χλμ.

Σελίδα 1Myth Busted: Κι όμως, τα ηλεκτρικά βγάζουν πιο πολλά χλμ. στη ζέστη!
Σελίδα 2Ford Mustang Mach-E: Κέρδισε 10% στη μπαταρία & βγάζει 56 περισσότερα χιλιόμετρα
Σελίδα 3Hyundai Ioniq 6: Αύξησε πολύ την αυτονομία του & κάνει 30 παραπάνω χιλιόμετρα στο 100%
Σελίδα 4Mercedes EQA: Από το 18% τερμάτισε στο 21%
Σελίδα 5Tesla Model Y: Στη ζέστη κάνει 21 παραπάνω χιλιόμετρα
Σελίδα 6Από ισοπαλία, το Ford κέρδισε το Tesla & είχε 6% παραπάνω μπαταρία - Πώς το έκανε;
Σελίδα 7Πώς επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες την λειτουργία της μπαταρίας & «to be continued...»
FORD
OPEL