Το Tesla Model Y έφτασε στο σημείο τερματισμού, στα ΙΚΕΑ της Λάρισας με υπολειπόμενο μπαταρίας 24%, ποσοστό βελτιωμένο σε σχέση με το 20% που καταγράψαμε στο πρώτο test (σε ήπιες καιρικές συνθήκες). Η έκδοση που δοκιμάσαμε και στις δύο περιπτώσεις είναι η 4κίνητη Long Range, με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας στις 75 κιλοβατώρες, της οποίας η απόδοση είναι στα 514 άλογα.
Δύσκολα συναντάς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τόσο μεγάλη τελική ταχύτητα (217 χλμ./ώρα) όπως στο Tesla Model Y, αν και πρέπει να ξέρεις πως η κατανάλωση αυξάνεται γεωμετρικά και η αυτονομία πέφτει ραγδαία.
Η παραπάνω βελτίωση μεταφράζεται σε 21 παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας στη ζέστη. Στο πρώτο test, το Tesla Model Y είχε συνολική αυτονομία 405 χλμ. (στο 100%) σε συνθήκες ταξιδιού στα 120 χλμ./ώρα, σε καθεστώς ζέστης το νούμερο αυτό ανέβηκε στα 426 χιλιόμετρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, είδαμε τιμή λίγο κάτω από τα τις 17 kWh/100 χλμ. (17,6 kWh/100 χλμ. στο πρώτο test).