Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ford Mustang Mach-E: Κέρδισε 10% στη μπαταρία & βγάζει 56 περισσότερα χιλιόμετρα

 Σχολιάστε 
89.123 Επισκέψεις στο άρθρο (9/8/2024)
Ford Mustang Mach-E: Κέρδισε 10% στη μπαταρία & βγάζει 56 περισσότερα χιλιόμετρα
2 Φωτογραφίες »

Η πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E των 294 ίππων που είχαμε στη διάθεσή μας βελτίωσε την αυτονομία της μπαταρίας σε ποσοστό +10%. Ειδικότερα, από το ίδιο σημείο εκκίνησης (έξοδος Βαρυμπόμπης στο 20ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας) έφτασε στα ΙΚΕΑ της Λάρισας με υπόλοιπο μπαταρίας στο 30%, όταν στο πρώτο test αυτονομίας στο τέλος είχε μείνει με 20%. Θυμίζουμε πως το πρώτο ηλεκτρικό της Ford έχει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 91 kWh.


Στο πρώτο test αυτονομίας η Ford Mustang Mach-E είχε μέση κατανάλωση στις 22 kWh/100 χλμ., νούμερο που σε συνθήκες ζέστης αφενός «πέφτει» στο 19 kWh, αφετέρου δεν ξεπερνά τις 20 kWh.
2 Φωτογραφίες »

Στο πρώτο test αυτονομίας η Ford Mustang Mach-E είχε μέση κατανάλωση στις 22 kWh/100 χλμ., νούμερο που σε συνθήκες ζέστης αφενός «πέφτει» στο 19 kWh, αφετέρου δεν ξεπερνά τις 20 kWh.

 
Στην πράξη, αυτή η διαφορά στην μπαταρία μεταφράζεται σε 56 περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας. Από εκεί και πέρα, στο προηγούμενο test η Mustang Mach-E είχε μέση κατανάλωση στις 22 κιλοβατώρες, ενώ στο Part2 δεν ξεπεράσαμε τις 20 κιλοβατώρες, με την μέση κατανάλωση να είναι στις 19 kWh. Βέβαια, η «συμπεριφορά» του αυτοκινήτου ήταν ίδια, καθώς από το 50% και μετά είχαμε μεγαλύτερη κατανάλωση, σταθερά στις 23 kWh/100 χλμ. στο πρώτο test και 20 kWh/100 χλμ. στο δεύτερο.
 
Ford Mustang Mach-E RWD
Ισχύς 294 PS
Μέγεθος μπαταρίας (ονομαστικό/ωφέλιμο)* 98,7/91
Φόρτιση DC 150
Χρόνος φόρτισης 10-80% σε 45 λεπτά
Υπόλοιπο μπαταρίας σε κανονικές συνθήκες 20%
Υπόλοιπο μπαταρίας στη ζέστη 30%
Μέση αυτονομία για κάθε 10% σε κανονικές συνθήκες 40,6 χλμ.
Μέση αυτονομία για κάθε 10% στη ζέστη 46,2 χλμ.
Μέση κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες 22 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση στη ζέστη 19 kWh/100 χλμ.

Σελίδα 1Myth Busted: Κι όμως, τα ηλεκτρικά βγάζουν πιο πολλά χλμ. στη ζέστη!
Σελίδα 2Ford Mustang Mach-E: Κέρδισε 10% στη μπαταρία & βγάζει 56 περισσότερα χιλιόμετρα
Σελίδα 3Hyundai Ioniq 6: Αύξησε πολύ την αυτονομία του & κάνει 30 παραπάνω χιλιόμετρα στο 100%
Σελίδα 4Mercedes EQA: Από το 18% τερμάτισε στο 21%
Σελίδα 5Tesla Model Y: Στη ζέστη κάνει 21 παραπάνω χιλιόμετρα
Σελίδα 6Από ισοπαλία, το Ford κέρδισε το Tesla & είχε 6% παραπάνω μπαταρία - Πώς το έκανε;
Σελίδα 7Πώς επηρεάζουν οι καιρικές συνθήκες την λειτουργία της μπαταρίας & «to be continued...»
Autotriti.gr
TRANSIT VS BOXER