Η πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E των 294 ίππων που είχαμε στη διάθεσή μας βελτίωσε την αυτονομία της μπαταρίας σε ποσοστό +10%. Ειδικότερα, από το ίδιο σημείο εκκίνησης (έξοδος Βαρυμπόμπης στο 20ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας) έφτασε στα ΙΚΕΑ της Λάρισας με υπόλοιπο μπαταρίας στο 30%, όταν στο πρώτο test αυτονομίας στο τέλος είχε μείνει με 20%. Θυμίζουμε πως το πρώτο ηλεκτρικό της Ford έχει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 91 kWh.
Στο πρώτο test αυτονομίας η Ford Mustang Mach-E είχε μέση κατανάλωση στις 22 kWh/100 χλμ., νούμερο που σε συνθήκες ζέστης αφενός «πέφτει» στο 19 kWh, αφετέρου δεν ξεπερνά τις 20 kWh.
Στην πράξη, αυτή η διαφορά στην μπαταρία μεταφράζεται σε 56 περισσότερα χιλιόμετρα αυτονομίας. Από εκεί και πέρα, στο προηγούμενο test η Mustang Mach-E είχε μέση κατανάλωση στις 22 κιλοβατώρες, ενώ στο Part2 δεν ξεπεράσαμε τις 20 κιλοβατώρες, με την μέση κατανάλωση να είναι στις 19 kWh. Βέβαια, η «συμπεριφορά» του αυτοκινήτου ήταν ίδια, καθώς από το 50% και μετά είχαμε μεγαλύτερη κατανάλωση, σταθερά στις 23 kWh/100 χλμ. στο πρώτο test και 20 kWh/100 χλμ. στο δεύτερο.