Δεν αποτελεί κάτι το «σατανικό» και δεν είναι τίποτα άλλο, από την απομένουσα χωρητικότητα μετά την απενεργοποίηση του πρώτου κυλίνδρου του 1.000άρη Ecoboost της Ford. Αν και εν γένει, η απενεργοποίηση κυλίνδρων δεν είναι κάτι το καινοφανές, αφού την εφαρμόζουν ήδη αρκετοί κατασκευαστές σε τετρακύλινδρους και άνω κινητήρες, εντούτοις η απενεργοποίηση κυλίνδρου σε τρικύλινδρο κινητήρα, είναι κάτι που για πρώτη φορά δοκιμάζεται. Για να επιτευχθεί αυτή η δυνατότητα, απαιτούνται ασφαλώς κάποιας κλίμακας μετατροπές στον μηχανισμό κίνησης των βαλβίδων. Στην περίπτωση της Ford, υπάρχει μια πολύ εξελιγμένη τεχνοτροπία στον μηχανισμό κίνησης των βαλβίδων του πρώτου κύλινδρου.
Αυτό που γίνεται εδώ είναι το εξής: Στην τρικύλινδρη λειτουργία όταν το έκκεντρο ακουμπά τον μηχανισμό κίνησης, υπάρχει κατακόρυφη μετατόπιση της βαλβίδας. Στην δικύλινδρη λειτουργία όμως, ένας μικρός άξονας συμπιέζει ένα ελατήριο προς τα αριστερά μέσω υδραυλικής πίεσης, με αποτέλεσμα το έκκεντρο αν και έρχεται σε επαφή με τον μηχανισμό, εντούτοις να μην μετατοπίζει την βαλβίδα αλλά μόνο τον μηχανισμό. Η όλη διαδικασία δε, δεν απαιτεί κάτι παραπάνω από 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου ενώ είναι διαθέσιμη μέχρι τις 4.500 σ.α.λ..