Το «χιλιάρι» VW Polo με τα 115 άλογα τιμολογιακά είναι στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας, ωστόσο είναι μια σαφώς πιο ολοκληρωμένη επιλογή από το μικρό προσφέροντας πέραν του πλούσιου εξοπλισμού και πολύ ανώτερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει.
Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.
Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει. Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.