Το Polo με τα 115 άλογα έχει εμφανώς περισσότερο «νεύρο» και προφανώς καλύτερες επιδόσεις από την έκδοση με τα 95 άλογα. Κυρίως όμως φρενάρει
αποτελεσματικά.
Κινητήρας: Περισσότερο «νεύρο» με μικρή επιβάρυνση της κατανάλωσης
93.860 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)
Με επιπλέον 20 άλογα και 25 Nm ροπής σε σχέση με τον βασικό 95άρι, ο «καλός» 1000άρης του Polo είναι εμφανώς πιο ζωηρός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ακόμη και υπό πίεση έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ψηλά δείχνει ξεκάθαρα την 3κύλινδρη φύση του. Με βοήθεια από το 6τάχυτο κιβώτιο (5άρι στην έκδοση των 95 ίππων) εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 σε 10,1 αντί 10,6 δλ. 60-100 με 4η σε 7,5 αντί 9,0 δλ. και 80-120 με 5η σε 10,6 αντί 14,1 δλ.), χωρίς όμως αισθητή επιβάρυνση σε κατανάλωση, αφού δεν χρειάζεται να τον «στύβεις» για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Έτσι η πραγματική μέση κατανάλωση που είδαμε γυρόφερε στα 6,5 λτ./100 χλμ. (6,1 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 95 ίππων).
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει.
Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.
Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει. Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.