Όμορφο, μοντέρνο, άκρως ποιοτικό και high-tech είναι το εσωτερικό του VW Polo.
Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα, μοντέρνα σχεδίαση
93.861 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)
Δεν χρειάζονται παρά λίγα δλ για να διαπιστώσεις πως η καμπίνα του νέου Polo είναι με διαφορά η ποιοτικότερη στην κατηγορία, αίσθηση την οποία τονίζει η λάμψη από τον πλούσιο εξοπλισμό και την μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Η τελευταία είναι ελαφρώς στριμμένη προς τον οδηγό και νοητά συνδέεται με τον πλήρη πίνακα οργάνων (μπορεί να είναι και φηφιακός) σε ένα σύνολο, που μας αρέσει ιδιαίτερα. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι πραγματικά σε κορυφαίο επίπεδο, ενώ η εργονομία είναι απροβλημάτιστη αφού βρίσκεις τα πάντα αμέσως. Η συνολική σχεδίαση είναι ιδιαίτερα καλαίσθητη με την οριζόντια φάσα και τις λοιπές λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος να δίνουν έναν όμορφο, trendy χαρακτήρα. Και σε αυτή την έκδοση, το Polo δεν κρύβει ότι είναι άνετο και ευρύχωρο, από τα πιο ευρύχωρα μάλιστα της κατηγορίας. Για τους μπροστά δεν τίθεται φυσικά θέμα, ενώ πίσω έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι. Επιπλέον, τα 355 λίτρα αποτελούν τιμή κορυφαία για την κατηγορία, ενώ ο διπλός πάτος θα βολέψει. Μάλιστα, αν σηκώσεις και αυτόν, τότε θα ανακαλύψεις και έξτρα χώρο στη ρεζέρβα εφόσον αντΆ αυτής έχεις επιλέξεις κιτ επισκευής.
Ευδιάκριτος είναι ο πίνακας οργάνων που στο κέντρο του φιλοξενεί μια οθόνη για τις βασικές και όχι μόνο ενδείξεις.
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει.
Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.
Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει. Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.