Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Στο δρόμο: Και «στρίβει» και φρενάρει!
93.858 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)
To χιλιάρι Polo με τα 115 άλογα είναι από κάθε άποψη η πιο σωστή επιλογή. «Γιατί;» θα πείτε τώρα. ΚατΆ αρχάς, χωρίς να έχει χάσει στο ελάχιστο την ανώτερη ποιότητα κύλισης και την ικανότητα να «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες (παρά τους στάνταρ τροχούς των 16 ιντσών) δείχνει να πατάει ακόμη καλύτερα στην άσφαλτο. Το πιέζεις και τα περιθώρια είναι τόσο υψηλά, που το ESP θέλει προσπάθεια επί τούτου για να ξυπνήσει, ενώ το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση και ικανοποιητικό βάρος. Παρά την σφιχτούτσικη πλέον ανάρτηση δεν είναι διασκεδαστικό, όπως το Ford Fiesta, αλλά είναι άκρως αποτελεσματικό με αρωγό και τη μακρά λίστα των στάνταρ ηλεκτρονικών: όπως σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, Adaptive Cruise Control, Park Assist με κάμερα, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος κατά τους ελιγμούς και σύστημα ειδοποίησης κόπωσης του οδηγού. Επίσης, όταν στον αυτοκινητόδρομο οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και η κατευθυντικότητα καλή. Και όταν χρειαστεί, τα φρένα πλέον στέκονται στο ύψος τους χάρη και στην παρουσία πίσω δίσκων (38,1 μ. για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα).
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει.
Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.
Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει. Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.