Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βενζινοκινητήρες όπως ο 1,2 TCe του Μegane μπορούν και 
ανταγωνίζονται, με χαμηλότερη τιμή αγοράς, πολλά ντίζελ μοτέρ.

Βενζινοκινητήρες όπως ο 1,2 TCe του Μegane μπορούν και ανταγωνίζονται, με χαμηλότερη τιμή αγοράς, πολλά ντίζελ μοτέρ.

Υπάρχουν βενζινοκινητήρες που κάνουν τους ντίζελ περιττούς;

7.767 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2013)

Με την ψαλίδα στις τιμές ανάμεσα σε εκδόσεις μοντέλων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου παραμένει σημαντική, μήπως να δούμε ποια μοτέρ μπορούν και προσφέρουν κατανάλωση που κάνει το πετρέλαιο περιττό;

Το ντίζελ άργησε να φτάσει στην Ελλάδα. Μπορεί στην περιφέρεια να μην είχε απαγορευτεί ποτέ, αλλά η τάση της απαγόρευσης έκανε τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις να μετρούν μόνο στο 3% της αγοράς αυτοκινήτου, τη στιγμή που μετά την άρση ξεπέρασαν το 50%. 
Όμως αυτή η «στέρηση» είχε και τα καλά της. Το σημαντικότερο καλό ήταν πως μέχρι να απελευθερωθεί το ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα πράγματα στο χώρο των βενζινοκινητήρων είχαν έρθει τελείως ανάποδα. Και έτσι μέχρι την «απελευθέρωση» η ελληνική αγορά δε βρέθηκε μόνο με το ντίζελ ως λύτρωση από την κατανάλωση, αλλά και με τους νέους βενζινοκινητήρες που δεν καίνε τίποτα και δε ρυπαίνουν «καθόλου».Αυτό σημαίνει πως σήμερα η επιλογή δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Ο ευχάριστος πονοκέφαλος ξεκινάει στη συνειδητοποίηση ότι κάποιοι βενζινοκινητήρες καίνε σήμερα το ίδιο με τα ντίζελ μοτέρ στο ίδιο μοντέλο. Από κει αρχίζουν οι υπολογισμοί ανάμεσα στην τιμή των δύο εκδόσεων, την τιμή του καυσίμου, των τελών κυκλοφορίας και τα χιλιόμετρα που θα διανύσει το αυτοκίνητο.
Υπάρχουν όμως κάποια μοτέρ που κάνουν τις συγκρίσεις δύσκολες για το ντίζελ, αν όχι περιττές. Η πιο βροντερή περίπτωση είναι αυτή του Ford Focus με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα. Η Ford διαθέτει σήμερα το καλύτερο μοτέρ για να χτυπήσει κάθε υποψηφιότητα του ντίζελ στη μικρομεσαία κατηγορία, ειδικά με την τιμή που προσφέρει το μοντέλο της, που ξεκινάει από μόλις 12.990 ευρώ με απόσυρση. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να το πλησιάσει σε τιμή, σε αυτήν την κατανάλωση, είτε ντίζελ είτε βενζίνη. Εκτός και αν πας μία κατηγορία κάτω σε μέγεθος.
Η Ford βέβαια έχει την ευτυχή ατυχία το ντίζελ που φοράει στο Focus να είναι το πιο οικονομικό που κυκλοφορεί στην αγορά με μόλις 3,4 λτ./100χλμ και ρύπους στο απίστευτο νούμερο των 88 γρ./χλμ. Και αυτό πραγματικά δεν πιάνεται. Η διαφορά όμως στην τιμή σε σχέση με τον 1.000άρη κάνει τον βενζινοκινητήρα την εύκολη επιλογή. Αν το ντίζελ είναι απαραίτητο, τότε το Focus, σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει το πάνω χέρι.
Ακόμη μεγαλύτερο πονοκέφαλο έχει η Renault στο Megane. Γιατί μπορεί το εκπληκτικό 1.200άρη τούρμπο να ξεχωρίζει ανάμεσα σε μια σειρά μοντέλων του ανταγωνισμού με κινητήρες ντίζελ και να κάνει το γαλλικό μικρομεσαίο την προφανή αγορά όταν το κόστος πρέπει να μείνει χαμηλά, όμως ο 1,5 ντίζελ της μάρκας είναι μόνο 1.000 ευρώ παραπάνω και δίνει κατανάλωση και ρύπους μόλις 3,5 λτ./100χλμ και 90 γρ./χλμ αντίστοιχα.
Μπορεί λοιπόν οι δύο αυτοί βενζινοκινητήρες να μην κάνουν τις ντίζελ εκδόσεις των μοντέλων αυτών «περιττές», είναι όμως προσιτοί και καίνε όσο ντίζελ από άλλες μάρκες του ανταγωνισμού. 
Τι λέτε λοιπόν, αν υπάρχουν τέτοιοι βενζινοκινητήρες στα μικρομεσαία, μήπως το επιπλέον έξοδο του ντίζελ είναι περιττό; Πως το βλέπετε εσείς;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
FALKEN ZIEX ZE 320 TEST