Η δεύτερη γενιά του pick-up Volkswagen Amarok έφτασε στην Ελλάδα και ξεκίνησε το εμπορικό της λανσάρισμα. Πόσο κοστίζει, τι εξοπλισμό έχει και σε ποιους κινητήρες προσφέρεται;
Το AutoΤρίτη βρέθηκε στην επίσημη ελληνική παρουσίαση του νέου Volkswagen Amarok, της δεύτερης γενιάς του pick-up που ήρθε αρκετά εξελιγμένο σε τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, πρακτικό, σκληροτράχηλο και off-road. Πιστό στην παράδοσή του, όταν και πρωτοεμφανίστηκε το 2010, το νέο Volkswagen Amarok είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως διπλοκάμπινο και με κίνηση 4x4. Μία ευφυή 4κίνηση, όπως αναφέρει η Volkswagen με 4 επιλογές που διαμορφώνεις από τον αντίστοιχο επιλογέα της καμπίνας:
2H: Κίνηση στους 2 τροχούς
4A: Κίνηση στους 4 τροχούς με αυτόματη κατανομή της ροπής μέσω συμπλέκτη (0-50% στον εμπρός άξονα)
4H: Κίνηση στους 4 τροχούς με κατανομή 50-50
4L: Κίνηση στους 4 τροχούς με κατανομή 50-50 και πολύ κοντή σχέση μετάδοσης. Ενεργοποιείται κάτω από τα 5 χλμ./ώρα και είναι διαθέσιμη μέχρι τα 20 χλμ./ώρα
Σε 2 πετρελαιοκινητήρες, με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων & σε 5 εκδόσεις
Με χώρα κατασκευής την Νότια Αφρική, το 2ης γενιάς pick-up θα λανσαριστεί στην Ελλάδα αποκλειστικά ως πετρελαιοκίνητο, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων shift by wire. Πιο συγκεκριμένα έχουμε:
Εξοπλιστικά, το νέο Volkswagen Amarok έχει από την κορυφαίες ψηφιακές τεχνολογίες και συνολικά 25 συστήματα ασφαλείας, 20 εκ των οποίων εμφανίζονται για πρώτη φορά. Ενδεικτικά, στάνταρ από την έκδοση Life βλέπουμε ζάντες 18 ιντσών, προβολείς LED, ηλεκτρικά πτυσσόμενοι καθρέπτες, Digital Cockpit με έγχρωμη 12,3 ιντσών, τιμόνι infotainment 12 ιντσών, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού 10 ρυθμίσεων και συνοδηγού 8 ρυθμίσεων, δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, σύστημα σταθερής ταχύτητας, έξυπνη υποβοήθησης ταχύτητας κίνησης ACC «stop & go» και κάμερα οπισθοπορείας «Rear View».