
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Peugeot 2008 diesel 2019-2023
Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2025
O diesel κινητήρας 100 ίππων είναι απροβλημάτιστος, καίει 5,2 λτ/100 χλμ.
Μετά από 92.000 χλμ και 5 χρόνια, δεν υπάρχουν σημάδια φθοράς στο εσωτερικό. ...
|
|
O diesel κινητήρας 100 ίππων είναι απροβλημάτιστος, καίει 5,2 λτ/100 χλμ.
Μετά από 92.000 χλμ και 5 χρόνια, δεν υπάρχουν σημάδια φθοράς στο εσωτερικό. ...
Αξιόπιστος ο πετρελαιοκινητήρας, δεν προβληματίζει με βλάβες.
Μηχανικά μέρη και εσωτερικό χωρίς φθορές, αμάξωμα χωρίς σκουριές. ...
Έχει έξτρα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων, που βοηθά τον 1,2 turbo βενζίνης στις εκκινήσεις
Στην πόλη καίει 25% λιγότερο, αν και έχει 6 άλογα παραπάνω από το 1,2 turbo των 130 PS (6,6 λτ./100 χλμ. α...
- Έφτασαν τα 156 ηλεκτρικά άλογα (+20), προσπερνούν πιο γρήγορα & «καίνε» λιγότερο
- Έχουν μεγαλύτερη μπαταρία και κάνουν 50 χιλιόμετρα παραπάνω με μια φόρτιση...
- Με τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας στο ταξίδι με 4,1 λτ./100 χλμ.
- Έχει το 2ο καλύτερο φρενάρισμα ανάμεσα σε 55 μικρά SUV ...
Πλήρης αξιολόγηση στις μετρήσεις του Peugeot με τα 130 άλογα και το μηχανικό κιβώτιο απέναντι στα βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας του. Σε ποιους τομείς ξεχωρίζει, πού όχι και σε ποια σημεία βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του;
Το κορυφαίο σε πωλήσεις στην κατηγορία των B-SUV, Peugeot 2008, επιβεβαιώνει την δυναμική του από την βασική έκδοση. Δοκιμάζουμε το γαλλικό best-seller στην έκδοση των 100 ίππων με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στο εισαγωγικό εξοπλιστικό πακέτο.
Το Peugeot 2008 αποκτά και αυτό την πολύ ενδιαφέρουσα αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση που τονίζει τον ξεχωριστό και premium χαρακτήρα του.
Η «καλή» diesel έκδοση του Peugeot 2008 με τα 130 άλογα συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση, ζωηρές επιδόσεις και ευκολία χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Ξεφεύγει όμως σε τιμή κάνοντας πιο λογική την επιλογή των 100 ίππων.
Αλμα εις ύψος: Το 208 πήρε μπόι και επιρροές από το 3008 για να γίνει το νέο μικρό crossover της Peugeot, που με το καλημέρα δείχνει να αλλάζει τα δεδομένα στην κορυφή της κατηγορίας του.
Μπορεί τα μηχανικά μέρη και η τοποθέτηση στη γκάμα να φέρνουν το 2008 πιο κοντά στο 208. Η βασική πηγή έμπνευσης και το πρότυπο όμως, είναι σαφές ότι προέρχεται από την πιο πάνω κατηγορία.
Καμία βλάβη, καμία ακριβή έκπληξη, καμία σκουριά. Το 2008 είναι βάλσαμο για το κύρος της Peugeot. Πέτυχε μάλιστα την υψηλότερη βαθμολογία μοντέλου του PSA γκρουπ που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής.
Ο γνωστός κινητήρας της Peugeot 1,2 PureTech στην ισχυρή εκδοχή των 110 ίππων συνδυάζεται στο μικρό crossover της γαλλικής φίρμας, το 2008, στην εμπορικότερη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας μεγαλύτερη συμμετοχή στον οδηγό.
Η επιλογή του Peugeot 2008 με τον 1,6 BlueHDI diesel των 100 ίππων, προσφέρει επιπλέον στοιχεία οικονομίας στον κάτοχό του, συνδυάζοντάς το πάντα και με τα γνωστά πλεονεκτήματα του διαφορετικού στυλ, της ποιότητα και της άνεσης του γαλλικού μικρού crossover.
Mε 1.600άρη diesel που είναι οικονομικός σε κατανάλωση και ικανός σε επιδόσεις, το Peugeot 2008 της δοκιμής αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση για να κινηθείς εντός και εκτός πόλης.
Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντας το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχοντας σαν βέλη στη φαρέτρα του τη δυναμική σχεδίαση, τον αποδοτικό κινητήρα και τους καλούς χώρους, φιλοδοξεί να στρέψει τα αγοραστικά βλέμματα προς το μέρος του.
Το Peugeot 2008, κάνει το ντεμπούτο του στα compact crossover, όντως το πρώτο μοντέλο της φίρμας στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr