Ο γνωστός κινητήρας της Peugeot 1,2 PureTech στην ισχυρή εκδοχή των 110 ίππων συνδυάζεται στο μικρό crossover της γαλλικής φίρμας, το 2008, στην εμπορικότερη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας μεγαλύτερη συμμετοχή στον οδηγό.
What is new
- 1,2 λτ. με 110 ίππους
- Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
- Από 21.700 ευρώ με πολύ πλούσιο εξοπλισμό
Ο κινητήρας των 110 ίππων του PSA Group έχει δοκιμαστεί πολλές φορές σε διάφορα μοντέλα του ομίλου, ωστόσο δεν τον είχαμε δει στο 2008 σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο, παρά μόνο με το αυτόματο ΕΑΤ6. Το ΕΑΤ6 προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση, ωστόσο από την άλλη περιορίζει τη συμμετοχή του οδηγού στο δρόμο. Ας δούμε λοιπόν τι γίνεται με το χειροκίνητο κιβώτιο που αποτελεί και πιο δημοφιλή επιλογή.
Από 21.700 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου είναι διαθέσιμος μόνο στην ανώτερη εξοπλιστική έκδοση Allure, με την τιμή του να διαμορφώνεται από 21.700 ευρώ. Ωστόσο σε αυτό το ποσό παίρνετε ένα πακέτο εξοπλισμού, παραπάνω από πλήρες, το οποίο υιοθετεί όλα τα προηγμένα χαρακτηριστικά των μοντέλων της Peugeot. Έτσι στοιχεία όπως cruise control, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας και προβολείς ομίχλης είναι στάνταρ.
Εκτός αυτών στη συγκεκριμένη έκδοση οι παρεμβάσεις στην εξωτερική σχεδίαση τονίζουν περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του χάρη στις προσθήκες μαύρων πλαστικών στους θόλους των τροχών και προστατευτικών ποδιών στους δύο προφυλαχτήρες.
Αυτές οι προσθήκες εναρμονίζονται τέλεια με το υπόλοιπο αμάξωμα, που χαρακτηρίζεται από το εκλεπτυσμένο του στυλ με τις διανθισμένες λεπτομέρειες χρωμίου σε όλο το καμπυλόγραμμο αμάξωμα και τις νότες δυναμισμού του μπροστά μέρους με τη μεγάλη μάσκα που φιλοξενεί τον λέοντα της Peugeot.
Πολύ καλό αλλά κατανάλωση 8, 1για το χειροκίνητο και 9, 1για το αυτόματο, στην πόλη το λες και φαγανό. Μονόδρομος το ντιζελακι