Τα Ford Fiesta και Peugeot 208 αποτελούν δύο από τις πλέον ολοκληρωμένες και τεχνολογικά εξελιγμένες προτάσεις της μικρής κατηγορίας, που δίνουν έμφαση τόσο στην οδηγική ευχαρίστηση, όσο και στην οικονομία. Ήρθε η ώρα όμως να σταθούν απέναντι και να λύσουν τις διαφορές τους.
Σχεδίαση: Δυναμικό το 208, κομψό το Fiesta
Εμφανώς το νέο Peugeot 208 συνδυάζει το ξεχωριστό στυλ με πολύ δυναμισμό και σπορτίφ αναλογίες. Όλα αυτά προέκυψαν μέσα από μια πετυχημένη προσπάθεια να βγει μακρύ το καπό εμπρός, να έχει κλίση το παρμπρίζ και να ενσωματωθεί το μοτίβο με τις τρεις «νυχιές» στα φώτα. Παράλληλα, πίσω υιοθετήθηκε η μαύρη οριζόντια φάσα, η οποία γεφυρώνει μεταξύ τους τα φώτα.
Το Ford Fiesta από την άλλη φαίνεται να εστιάζει στην κομψότητα. Με εξελιγκτική και όχι ριζοσπαστική διάθεση ως προς το προηγούμενο μοντέλο, το Ford Fiesta υιοθετεί λείες γραμμές, όμορφα φώτα εμπρός με ξεχωριστή «υπογραφή» ακόμα και την ημέρα και γενικά στηρίζει πολλά στην υψηλή αναγνωρισιμότητα.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.
Έτυχε να μπω και στα 2 αυτοκίνητα, μιας και αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο τον Γενάρη. Κατέληξα μετά από test drive ασυζητητί στο fiesta. Μπορεί το 208 να είναι φουτουριστικό και να έχει ένα κάρο 3d μπιχλιμπιδια, σε βαθμό ενοχλητικό θα λεγα, αλλά εάν θέλει πραγματικό αυτοκίνητο ανάμεσα στα 2, κατά την άποψη μου πας προς ford μεριά. Η έκδοση titanium που πήρα θυμίζει στο δρόμο αυτοκίνητο 2 κατηγορίες επάνω. Πάτημα, τιμοναρα, άριστη ηχομόνωση, μπόλικη τεχνολογία και άνεση κλπ κλπ. Όχι απλά το μετάνιωσα αλλά θα επαιρνα άλλο ένα εάν είχα φράγκα.
Ευτυχώς σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα, όπως δεν υπάρχουν φθηνά ή ακριβά (εξαιρώντας φυσικά τις αυτοαποκαλούμενες premium γερμανικές μάρκες που νομίζουν ότι ο κόσμος εξακολουθεί να έχει την ευμαρεια που είχε τα προηγούμενα χρόνια). Όποτε το μόνο που ξεχωρίζει και γέρνει την πλάστιγγα στην τελική επιλογή αυτοκινήτου είναι η εμφάνιση εντός και εκτός. Επομένως, επειδή όλοι προτιμούν ένα κουκλάκι αυτοκίνητο παρά ένα σχεδιαστικό αστείο ( μόνο έτσι θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τη σιλουέτα του "νέου" φιέστα) η πλάστιγγα γέρνει σαφώς υπέρ του 208.
Μια χαρά δίκαιη είναι η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων φίλε FaniSporty, αφού και τα δύο ειναι στην βασική τους έκδοση. Αν δεις τον 3D πινακα οργάνων που έχει το 208 σε άλλη έκδοση θα το πιστέψεις οτι το Fiesta έχει σχεδίαση δεκαετίας μπροστά του.
Κάτοχος Fiesta diesel με τους 120 ps. Άψογο αυτοκίνητο το οποίο ευχαριστιέσαι να το οδηγείς. Η έκδοση Titanium παρέχει τα πάντα από θέμα άνεσης και ασφάλειας. Αλλά βρε Autoτρίτη, έχετε βάλει φωτό από το Fiesta στην απλή έκδοση και φαίνεται μπροστά στο 208 σαν αυτοκίνητο δεκαετίας.
Καλησπέρα Κώστα. Έχω μπει στο 208 και ναι ο πίνακας είναι εντυπωσιακός. Δεν ανέφερα ότι το Fiesta είναι ότι πιο τολμηρό σχεδιαστικά. Αναφέρθηκα μόνο στις φωτό που επιλέγονται σε κάθε τεστ.