2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε 5 δημοφιλή μοντέλα που αποτελούν κάτι σαν επένδυση.
Αξίζουν τα λεφτά τους
72.050 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2015)
Η επιλογή ενός αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ιδίως όταν ο αγοραστής αναζητά τα μοντέλα εκείνα τα οποία θα του εξασφαλίσουν ότι δεν θα χάσει πολλά λεφτά όταν τα πουλήσει ως μεταχειρισμένα…
Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, ισχύει και στην περίπτωση αγοράς ενός αυτοκινήτου, αφού η διάθεση ενός οποιουδήποτε χρηματικού ποσού αυτήν την περίοδο είναι δύσκολη. Για αυτό, λοιπόν, παρακάτω αναφερόμαστε σε κάποια μοντέλα τα οποία μπορούν να θεωρηθούν ως επένδυση, αφού το κέρδος για τον οδηγό τους μπορεί να έρθει τόσο αμέσως μετά την αγορά, όσο και στο τέλος όταν έρθει η στιγμή της πώλησής του ως μεταχειρισμένο. Ποιοι είναι όμως οι παράγοντες που το καθορίζουν;
Πρώτα από όλα είναι η κατανάλωση, αφού η κατανάλωση είναι το έξοδο με το μεγαλύτερο αντίκτυπο στον οδηγό, αυτό που το νιώθει κάθε φορά που επισκέπτεται το βενζινάδικο, δηλαδή κάθε εβδομάδα… Από την άλλη, το επόμενο που «πονάει» τον οδηγό είναι η φορολογία και τα τέλη κυκλοφορίας. Τα 2.000 κυβικά ακούγονται σαν βασανιστήριο, αφού συνοδεύονται από 660 ευρώ τέλη και επιπλέον φόρους ανάλογα με τη χρονολογία του οχήματος.
Στο αφιέρωμα αυτό θα βρείτε μοντέλα με κινητήρες μικρού κυβισμού, όπως και μοντέλα που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας. Όλα τα παραπάνω, όμως, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που καθιστούν ένα μοντέλο ως επένδυση. Κάνοντας περισσότερους υπολογισμούς, θα ανακαλύψετε και άλλους -εξίσου- σημαντικούς.
Ένας από αυτούς είναι βέβαια το κόστος service και η εγγύηση που συνοδεύει το μοντέλο. Εδώ, θα πρέπει να ανατρέξετε στις προσφορές after sales και τις εγγυήσεις της κάθε αντιπροσωπείας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι κάποιες προσφέρουν έως και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Τέλος, ίσως όμως και το πιο σημαντικό έρχεται το value for money του κάθε μοντέλου, δηλαδή η σχέση αξίας-τιμής. Και εδώ λαμβάνονται υπόψη όλες οι παράμετροι του αυτοκινήτου, όπως η τιμή, η ποιότητα κατασκευής, η οδική συμπεριφορά, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας και ου των καθεξής. Ας τα δούμε, λοιπόν, πιο αναλυτικά…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FOCUS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN QASHQAI
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL CORSA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA YARIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Επένδυση όπως λέει και η λέξη επ-ένδυση είναι μια δραστηριότητα επιπλέον προσθήκης μια ποσότητας (χρηματος,χρόνου κλπ.) σε μια ήδη υφισταμενη. Άρα οποιοδήποτε αμάξι ΔΕΝ είναι επένδυση, αφού έχει μόνο απώλεια κεφαλαίου και επιπλέον έξοδα συντήρησης (μικρά ή μεγάλα). Οπότε σας ενημερώνω ότι όποιος θέλει να κάνει μια ασφαλή "επένδυση" να πάει να αγοράσει κανένα ακίνητο και όχι αυτοκίνητο. Ένας πιο εύστοχος τίτλος του άρθρου θα μπορούσε να είναι "τα αμάξια με πολυ χαμηλό κόστος συντήρησης"
1. Από πότε η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι επένδυση τη στιγμή που ή μειώνεις τις αποταμιεύσεις σου ή φεσώνεσαι σε τράπεζα; 2. Η συντήρηση του είναι επένδυση; 3. Η ασφάλιση του είναι επένδυση; 4. Αργότερα το ΚΤΕΟ είναι επένδυση; 5. Στου κρεμασμένου το σπίτι μη μιλάτε για σχοινί.
Θα συμφωνησω και εγω οτι ο τιτλος ειναι αστοχος.Αλλα ακομη και να ειχατε σαν σκοπο να παρουσιασετε αυτοκινητα με χαμηλο κοστος συντηρησης-μετακινησης οι επιλογες σας παλι ειναι λανθασμενες.Υπαρχουν σε αυτες τις κατηγοριες πολυ πιο οικονομικες επιλογες.....
Αλλάξτε τίτλο. Επένδυση σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο (εκτός εαν είναι συλλεκτικό supercar ή κάποιο άλλο κλασσικό), και σίγουρα όχι τα συγκεκριμένα της επιλογής σας και με τα κριτήρια αυτά. Σωστό αυτό που λέτε περι χαμηλού κόστους χρήσης και συντήρησης, μεταπωλητική αξία κλπ αλλα δεν είναι όλα θέμα [μόνο] κόστους. Σημαντικό είναι για παράδειγμα ενα αυτοκίνητο να σε συγκινεί και με την εμφάνισή του όπως επίσης και με την γενική αίσθηση του εσωτερικού του.
Επένδυση θα έκανε κάποιος που το 1990 αγόραζε ενα trabant η ενα simson και τα διατηρούσε σε άριστη κατάσταση.Τωρα να δείτε πόσο κάνουν έξω.